quote: nina786 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2009 16:31:13&apos

);
Hoi babeken , Bedankt voor het reageren heel geruststellend als er iemand indezelfde situatie zit. Ik ben wel al naar de ha geweest..die heeft me gevraagd om 3 maanden te temperaturen. Dat doe ik ondertussen ook en daarna gaat ze dus kijken of ik in deze 3 maanden wel eisprongen heb gehad en dan verder de mm in. Maar toevallig heb ik deze week mijn ovu testen voor het eerst uitgeprobeerd..met succes naar mijn idee en jou geruststelling. Alleen die duidelijke piek in temperatuur heb ik niet opgemerkt dit keer. Ik had maandag een temp van 36.3 en ovutest neg, dinsdag 36,4 en ovu test mislukt denk neg, woendag 36,4 en pos ovu test, donderdag eveneens , vrijdag eveneens ,zaterdag was temp 36.5 en vandaag was het 36,7..Ik heb me laten vertellen dat je temp met een half graadje verhoogt als je je eisprong hebt...heb alle dagen braaf geklust. Wat denk jij??? waar kan ik van uitgaan die ovutesten die echt duidelijk waren of mijn temp.. ? (die vorige maand wel een piek hadden aangegeven)
Oja.. ik ben onder behandeling geweest een aantal weken voor mijn blaasontsteking..die is over alleen heb ik nog heel veel bloed in mijn urine.(niet zichtbaar hoor) Ben afgelopen week nog naar ha geweest en die schrok van de hoeveelheid bloed in mijn urine..ze zei nog effe en dan ga ik het ook met blote oog kunnen zien. zei dacht dat het mij nieren of blaas is..maar er zitten geen ontstekingen meer in blaas.
Ze zei dat het mijn eisprong kan zijn ,die moest inderdaad vanaf woens plaatsvinden. Nooit van gehoord dat je van je eisprong bloed in je urine kan krijgen. (ik zie geen bloed in mijn urine hoor. de ha ziet dit met haar testjet) OOK zij ze dat het wel eens een innessteling kan zijn.. heel onwaarschijnlijk lijkt mij , zou ik toch iets moeten merken achteraf want dat zou betekenen dat ik nu al zwanger ben.
Ik krijg een echo komende week.van mijn blaas en nieren..om te checken waar het bloed vandaan komt. Ik heb ook al een bloeduitslag gehad die was helemaal goed althans..nierfunctie etc etc.. wel hadden ze in mijn bloed ook ontstekings cellen gevonden. die gaan ze nu onderzoeken. Het is wel raar dat mijn blaas en nieren helamaal i orde zijn maar er toch van ergens bloed komt.??? Ik hoop stiekem dat ik zwanger ben.. ik ga wel vragen of ze miesschien ook een echo kunnen maken van mijn buik(baarmoeder) etc etc.. kunnen ze denk je op de dag 24 van je cyclus al een vruchtje zien. (indien ik pas deze maand bevrucht ben) en misschien wel afgelopen maand al.
Heel veel tekst maar ben echt benieuwd naar je mening. Daarom heb ik als in de details neergezet. Ik hoop snel van je te horen en ik hoop dat je zwanger bent.. sterkte en succes ik ga effe googlen..of ik wat hierover kan vinden voor je (en voor mij).
houdt je me op de hoogte??
groetjes NIna
quote: Babeken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2009 23:25:30&apos

);
Hoi Nina, sorry kon niet eerder reageren, want zat in het buitenland voor mijn werk.
3 dagen een pos ovutest is wel normaal hoor, langer is wel vreemd daar een eisprong normaal maar 24 tot 36 u duurt. Ik zit ondertussen aan 10 dagen en das niet echt normaal.
Ben er ondertussen al achter gekomen dat dit mss wel kan betekenen dat ik zwanger ben, maar voor een zw test is het nog even te vroeg (nog wachten tot volgende vrijdag).
Als er dan nog geen duidelijkheid is, ga ik de gyn contacteren.
Ivm gebruik van de ovutesten, ik begin met testen op dag 14 van mijn cyclus en ga door tot ik een positieve test heb (meestal 1 met een licht streepje, dag nadien een duidelijke streep en 3e dag trug licht streepje).
Die 3 dagen zijn dan mijn vruchtbaarste dagen, we klussen dan ook wel alle dagen dan om zeker te zijn dat we er volledig voor gegaan zijn.
Hoop in ieder geval dat het bij jou (en ik trug bij mij) een succes wordt!
Je bent ook al even bezig zie ik, bij ons is dit ronde 15, excl bbz en ben wordt er 26 in mei.
Ziet er naar uit dat we een beetje in de zelfde situatie zitten...
Heb jij al onderzoeken laten doen of ben je van plan onderzoeken te laten doen?
Ik hoor je nog wel!
Prettig weekend!
Babeken