Al 4 dagen een pos ovutest... Vreemd toch?

Hey Nina, gefeliciteerd met de wedding anniversary!
Wij kunnen dit niet vieren, want wij zijn niet getrouwd, maar in okt kunnen we wel ons 10 jaartjes gelukkig samen zijn vieren!

Ik hoop echt voor jou dat ze al iets kunnen zien, op de echo komende vrijdag maar dat is niet zeker. Volgens mijn gyn kan je het vruchtje pas echt goed zien en herkennen vanaf 7w... Daarvoor is het niet zeker dat ze het vruchtje terugvinden in de baarmoeder.
Het ziet er naar uit dat vrijdag een spannende dag wordt voor ons beiden! Als ik vrijdag nog niet ongi ben, dan ga ik testen... (Nod is donderdag) en jij hebtr de echo vrijdag. We kunnen duimen voor mekaar!
Mja, ik heb toch niet dat gevoel van zwanger zijn, zoals de vorige keer, maar ja je weet nooit natuurlijk...

Ik gebruik de testen van sensitest, die zijn echt goedkoop en echt goed en gemakkelijk in gebruik.

Ja dat wachten is altijd een vervelende periode hé! Maar ik zal samen met je aftellen!

In principe kan je al snel zwangerschapsverschijnselen hebben hoor, zo 1 week na de eisprong kunnen deze al opduiken! Maar zoals ik gisteren al zei, kan je ook perfect zwanger zijn zonder enig voorteken! Dus You never know!

Groetjes
Babeken

Hey Babeken,

bedankt voor je reactie... spannend he voor vrijag,, trouwens ik heb met de ha gebeld en op dit moment wordt er alleen een echo gemaakt van mij blaas en nieren..ivm met klachten en bloed in urine. Ik wou  ook een echo van baarmoeder etc..  Ze zei dat een echo van baarmoeder wel mogelijk zou zijn als ik zeker wist dat ik   niet zwanger was. Omdat ik sinds een paar weken en zeurende krampjes en trekjes heb onderin mijn buik (wat daar ligt weet ik niet)..en nog eens bloed in mijn urine(niet met blote oog zichtbaar hoor)  is het voor mij en ha belangerijk om te weten waar het vandaan komt. Ik hoop zo dat het goed nieuws is.. weet je wel. Ieder geval  ben ik heel erg benieuwd  voor jou.  

Ik hoop zo op goed  nieuws van je..

succes en sterkte
groetjes NIna    

Hey Nina, ik heb inderdaad goed nieuws! Ben zwanger...
Kan het nog niet echt geloven, ben nogal aan het shaken, maar wel superblij!
Nu maar hopen dat het deze keer wel goed zit!

En hoe was jouw echo vandaag? Zeg maar als je zwanger bent, dan zouden ze dat zeker in je bloed moeten zien... Misschien anders een bloedtest aan de HA aanvragen?

Ik duim alvast op goed nieuws van jou kant hoor!

Dikke knuffel
Babeken

Hey Babeken,

Wat ben ik blij voor je...., Ik dacht het al hoor nadat ik alles geen   nalezen op internet.
Ieder geval Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop dat je er van gaat  genieten.
IK was vandaag inderdaad voor mijn echo gegaan..alles werd nagekeken. Blaas,Nieren,lever en baarmoeder. Alles was goed kon nog geen vruchtje zien ofzo.. omddat het nog te vroeg is. Mijn nod is 5 of 6mrt. Ik moest nog effe wachten. Was trouwens voor hele andere dingen gegaan. Die arts was heel aardig , vandaar dat hij ook een echo van mijn baarmoeder had gemaakt wat eigenlijk vandaag niet de bedoeling was. Ik ben nu wel benieuwd van waar het bloed komt...dat was in de week van mij eisprong. Ik hoop eigenlijk op goed nieuws nu. Laat je wel weten zodra ik het weet.
Gefeliciteerd en geniet ervan meid

ps. Ik denk maar dat ik ook de testjes van sensitest ga gebruiken.. geloof nu echt wel dat het werkt.

groetjes Nina

quote: Babeken reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2009 17:23:31'));

Hey Nina, ik heb inderdaad goed nieuws! Ben zwanger...
Kan het nog niet echt geloven, ben nogal aan het shaken, maar wel superblij!
Nu maar hopen dat het deze keer wel goed zit!

En hoe was jouw echo vandaag? Zeg maar als je zwanger bent, dan zouden ze dat zeker in je bloed moeten zien... Misschien anders een bloedtest aan de HA aanvragen?

Ik duim alvast op goed nieuws van jou kant hoor!

Dikke knuffel
Babeken

Hey! Thanks!

Ik dacht het wel dat het nog te vroeg was om een vruchtje te zien... Je zal dus nog een week in spanning moeten afwachten.
Wanneer krijg je de uitslag? Hopelijk snel, zodat je tenminste weet wat er gaande is hé!
Ik zal in ieder geval flink voor je duimen deze week!

Groetjes

Hey Babeken

GEFELICITEERD !!!!
Ik ken je nog van het julli forum en heb je een beetje gevolgt!!
Probeer te genieten ook al weet ik dat dat de eerste 12 weken moeilijk worden.
Heb vertrouwen dat het nu gewoon goed gaat....
Ik gun het je van harte en moest echt even reageren.

Liefs Mama2006

Hoi mama2006, superbedankt!
Hoe gaat het nog met jou?

Groetjes

Alles gaat goed, ik ben nu bijna 13 week.
Heb met 9w+3d een echo gehad en de kleine was druk aan het spartelen.
Ik hoop dat jij over ongeveer 8 maand een gezonde kleine in je armen hebt.
Ben jij trouwens uitgerekent in november of oktober??

Mama2006

Terug
Bovenaan