al 4 dagen nod

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

ik had eigenlijk afgelopen zaterdag ongi moeten worden, maar tot op heden nog niks (gelukkig). wanneer kan ik dan het beste testen?
heb al 2 keer minimaal bloedverlies gehad (een paar druppeltjes) en regelmatig last van mijn onderbuik.
hopelijk reageren jullie snel

Hoi Aafje,

Afgelopen zaterdag??? Wat knap dat je nog niet hebt getest dan zeg! Dan kun je gewoon al gaan testen hoor, het beste is met ochtendurine. Succes en ben benieuwd!

Groetjes

Hoi hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis maar wou toch ff reageren. Je kan nu wel testen hoor je moest toch afgelopen zaterdag ongi worden dus zou ik als ik jou was er een test tegen aan gooien.

Veel succes.

Liefs Fruit Girl 35 wk en 5 dgn ( Augustus forum )

de reden dat ik nog niet getest heb is omdat ik elke dag vroeg moet beginnen op het werk. als ik zwanger ben, wil daar wel graag met mijn man van genieten en niet eerst de hele dag moeten werken.
maar het is wel moeilijk hoor.
zaterdag meer

wat is een goed merk voor een zwangerschaptest?
ik las hier ergens dat er een test was die precies aangaf of je wel of niet zwanger ben, dus niet met van die streepjes.

dat is de test van clear blue, duidelijker kan niet,

Hij geeft aan, zwanger of niet zwanger.

Weet je meteen waar je aan toe bent, ipv die ( soms) onduidelijke streepjes.

Hoop voor je dat je zwanger bent!!!

meid,

Wat ben jij sterk, zou het niet uithouden van de zenuwe,
Laat het ons wel weten he.
Goh ben helemaal zenuwachtig voor jou

xxx Bambi

lief dat jullie zo meeleven. vind het zelf ook wel moeilijk hoor, maar ben ook bang dat gewoon ontpillen is. is namelijk mijn eerste ronde. maar ja, we gaan van het beste uit. ik houd jullie zeker op de hoogte. dus allemaal  zaterdag.

Terug
Bovenaan