al 4 dagen nod

Hey aafje...

Wel duur hoor die zwangerschapstesten van clear blue!!!!Maar idd wel heel duidelijk en fijn om af te lezen
Met zo'n ongeduldig persoon als ik kun je beter een krantewijk als bijbaantje nemen om die testen te betalen......

Groet, Mootje

een vriendin van mij is trouwens ook de eerste ronde meteen zwanger geraakt dus.................het kan zeker wel.....
Ik zal voor je en..

doei doei

Mootje

hoi mooitje,

ik woon tussen eindhoven en roermond in.
ik heb het wel aan een paar mensen verteld, maar niet aan iedereen aangezien mijn man dan bang is dat ik teveel vragen krijg of het al gelukt is.
is wel lastig, want iedereen vraagt aan mij wanneer ik zwanger ga worden. ben namelijk nu meer dan 1 jaar getrouwd, vaste baan per 1 aug en net een jaar geleden een huis gekocht. dus wat dat betreft....

ik ben al een paar dagen misselijk savonds. gebeurd dat ook als je aan het ontpillen bent? oooh, ik hoop zo dat ik zwanger ben

hoi dames,

zoals beloofd zal ik jullie op de hoogte houden van de zwangerschaptest. ik heb de test vrijdagavond gedaan (had geen geduld om te wachten) en helaas. zal ook wel erg snel zijn naar de eerste ronde, maar had het wel gehoopt.
ben momenteel nog steeds niet ongi, dus dat is wel lastig.

op dit momenteel nog steeds niet ongi. ga vanmiddag naar de ha toe omdat ik al de hele week last heb van mijn rechterzij (eierstok hoogte).
heb al wel getest en dat was negatief, maar ja wie weet wat het is.
wellicht was ik te vroeg met testen en ben ik toch zwanger, maar ik ga er niet teveel hoop op bevestigen.

Ik had   ook last van bepaalde verschijnselen dat ik paar maanden geleden dacht dat ik zwanger was. Er was een 'ongelukje' gebeurd met het condoom. Ik werd niet ongesteld en had last van vage buikklachten en rugpijn. Dus ik dacht van....misschien zwanger? Test gedaan, niet zwanger, paar dagen later naar huisarts, want had de laatste tijd vaker van die klachten, maar niets aan de hand. Misschien voelde ik wel elke keer mijn eisprong ofzo??? geen idee, of misschien was het gewoon het ontpillen. Terwijk ik al vanaf januari gestopt ben. En het niet ongesteld worden, was misschien toch spanning.

Misschien dat je toch zwanger bent? Maar misschien dat het ook gewoon klachten van het ontpillen zijn...
Succes in ieder geval!

Hoi hoi,
je bent nu dus 1.5 week  over tijd als ik het goes lees . Mhh op hoelveel dagen van je cyclus zit je nu ??

Ik ben nu officeel 1 dag overtijd, bij cyclus van 28 is dit dag 29, maar ook voor mij 1ste ronde, dus weet niet hoe cyclus werkt, heb al getest negatief., maar heb met mannetje afgesrpoken dat als ongie niet komt we zaterdag weer testen.

Maar van de HA nog iets wijzer geworden dan ???

Hoor het wel en anders wachten we maar af he.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan