Al 4 jaar bezig en 3 jaar forummutsje, volgende week ivf!

He ing, hier ook nog een oud gediende en niet zwanger helaas. Ik dacht ik ga weer een snuffelen , kwam ik jou tegen, grappig. Nou ik wens je heel veel succes met de IVF, hopelijk is het in 1x raak. gr ilona

Hi Inge,

Wat knap zeg van jullie dat jullie de stap nu toch gaan nemen. En wat goed ook want dat betekent als het goed is dat jullie elkaar ook weer hebben teruggevonden. Ik wens je meer dan heel veel succes en sterkte en duim voor een mooi resultaat!!!

Heel veel liefs Scorpy

Hallo Inge,

Eindelijk mag je nu beginnen met IVF. Ik hoop nu echt voor je je dat het nu eindelijk eens gaat lukken. Ik gun het je zo!!!!
Ik heb ook een tijdje op dit forum gezeten. Nu zit ik op het december forum, ik ben inmiddels 28 weken zwanger Ik lees hier nog wel af en toe mee. Helaas kom ik jou naam weer tegen op dit forum. Ik hoop dat je snel verder kunt schrijven op het zwanger forum. Laat even weten hoe de behandeling is gegaan.

Succes!!

Groetjes Niekie

Hoi Inge, heb zojuist een berichtje op je site geplaats, maar ook langs deze weg: Heel veel succes de komende weken/maanden!

Liefs, Pleun

Hoi Inge,

Heel veel succes met de IVF. Ik las op je web.log dat de 1ste symptomen van de  er al zijn........spannend.
Ben blij voor jullie dat het er nu dan eindelijk van gaat komen. Jullie gaan nu weer helemaal voor elkaar en dat moet beloond worden met een kleintje, vind je niet?

Kruimel

Hoi Inge...

Ik ken je niet van vroeger....maar ik begrijp dat je een hele zware tijd hebt doorgemaakt en lang heb moeten wachten op dit moment.
Ik wil je dan ook alle geluk van de wereld wensen dat jullie hernieuwde geluk helemaal compleet gaat maken!!!
Heel  veel sterkte met de behandeling!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan