Al 5 dagen Innestelingsbloeding of toch niet?

<p>Hoi allemaal, Ik heb een vraagje aan jullie.</p><p dir="”””ltr”””">Al jaren heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen ook vorig jaar na mijn miskraam was mijn cyclus direct weer terug naar 28 dagen.</p><p dir="”””ltr”””">Echter deze maand ben ik begonnen op dag 21 met een lichte bloeding die niet te vergelijken is met mijn normale menstruatie.</p><p dir="”””ltr”””">Ik heb geen enkele klachten gehad  en nog steeds niet qua krampen en de hoeveelheid is met een inlegkruisje per dag af te doen waar ik normaal echt wel een aantal maandverbandjes per dag nodig heb</p><p dir="”””ltr”””">Ook is de kleur meer rozig/rood en ruikt het niet en zitten er geen stolsols bij zoals normaal bij mijn menstruatie wel het geval is.</p><p dir="”””ltr”””">Nu had ik wel begrepen via zoeken hiernaar dat het een innestelingsbloeding kan zijn maar dat deze meestal 1 a 2 dagen aanhoud en dan stopt.</p><p dir="”””ltr”””">We waren stiekum even hartstikke blij toen dit gebeurde want via berekenen.nl zag ik dat het precies innesteldag was? maar die blijdschap is inmiddels wel weg.Want ik zit echter nu al op dag 5 en heb het nog steeds.?En moet pas over 3 dagen mijn “normale” menstruatie eigenlijk pas krijgen.</p><p dir="”””ltr”””">kan dit nog steeds met de innesteling te maken hebben ookal duurt het al veel langer dan die 2 dagen? </p><p dir="”””ltr”””">Heb gister wel een test gedaan maar niet met ochtendurine en die was hartstikke negatief helaas nog geen tuurstreepje te zien.</p><p dir="”””ltr”””">Ik heb wel de verloskundige gister een berichtje gestuurd maar heb nog geen reactie gehad dus vandaar maar even hier de vraag.?</p><p dir="”””ltr”””">Ik wordt er nu een beetje onzeker door en weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet omdat het licht bloeden maar blijft aanhouden?</p>
 
Hoi, ik had precies hetzelfde, ook licht bloed verlies rondom innesteling en dit hield vijf dagen aan. Van woensdag tot zaterdag, zondagmiddag een test gedaan en hartstikke zwanger! Nu ondertussen bijna twaalf weken en alles is goed! 
 
Ohh het kan dus wel!
Dat geeft de burger moed?
Ik dacht al dat het een verloren zaak zou zijn daar ik alleen maar lees hooguit 2 dagen.
Dus begon me al zorgen te maken wat het dan in hemelsnaam wel zou kunnen zijn.
En de teleurstelling was vandaag wel even heel intens bij manlief en mezelf ?
Dat de test gister nog negatief was is ook niet heel gek dus?
Sorry voor die onzekerheid hoor?
Al kan het natuurlijk alsnog niks worden..vorig jaar ook een miskraam gehad met 6 weken zw..dus we zijn zowiezo beetje tussen hoop en vrees.
 
 
Hoi Amberliek
Hier ook begonnen met bruin paarse afscheiding en later bloed maar geen stolsels volgens mij na de 2e dag weer weg omdat in het iui traject zitten toch een afspraak gemaakt voor eitjes check ik heb toen verteld over het bloed maar toch echo gehad leek erop dat er iets zat in de baarmoeder en toen bloed laten prikken en bleek ik zwanger ik kende dit ook niet van mijn 2xandere zwangerschappen misschien ook iets om na te vragen bij de arts om bloed te prikken ik heb 2 verschillende merken testen gedaan en de ene was negatief en de andere was heel licht positief terwijl in mijn bloed het hsg hormoon zit 
 
Ohh jeetje..dat moet ook een onzekere periode geweest zijn zeg met gelukkig een heel mooi en positief resultaat...toch zwanger! Fijn om de positieve ervaringen te horen geeft me toch weer klein beetje hoop..al wil ik ook weer niet te veel hopen want de teleurstelling is zo groot anders. Die is er elke maand wel geweest na mijn miskraam en maanden niets meer maar die was niet zo groot als hii vandaag was. Hadden nu toch wel echt wat meer hoop dan normaal. Hoop dat ook ik toch een positief resultaat mag hebben over een paar dagen.
En dat dat bloeden nu eens snel gaat stoppen. 
En het dit keer wel goed blijft gaan??
 
Hoi allemaal, Heb uit eindelijk 8 dagen tot de dag van nod een lichte bloeding gehad. Op nod dag (eergister) is het gestopt en daarna niks...dus technisch gezien zou ik nu 2 dagen overtijd zijn.
Heb de verloskundige vorige week gesproken hierover en die zei komt wel vaker voor een lange innesteling vooral bij 2 lingen komt dat nogal eens voor. (Schrik?)
Wel gaf ze aan doordat de bloeding lang aanhield dat het kon dat ik ook pas later positief zou testen.
En moest ook rekening houden dat het niet gelukt zou zijn de innesteling maar dan zou ik dat wel zien als ik wel mijn nod zou krijgen. Nu dus 2 dagen na nod dag en nog niks.
Ik hou mijn cyclus en ovulatie in een app bij wat ik voor de dokter moest doen samen met ovulatietesten om te zien of mijn cyclus regelmatig verloopt.
Die liep tot nu toe als een zonnetje precies 28 dagen en dag 13 a 14 ovulatie.
Ik dacht vamorgen waar kom ik op uit als ik mijn nod dag zet op de dag dat die bloeding begon de 20ste dag (24sept)
En ineens gaf hij aan dat ik dan morgen mij eisprong zou hebben.
Dus ik dacht ow chips dan ga ik maar een ovutest doen  waar ik niet vanuit ging dat hij positief zou zijn als ik mijn gewone cyclus zou aanhouden wnat dan zou dat pas over een dag of 12 vanaf nu zijn.
Maar dat ding is knalpositief ? de teststreep is nog donkerder zelfs als de controlelijn. Normaal als ik test rond mijn ei zijn beide strepen gelijk aan elkaar maar heb nooit gehad dat de testlijn donkerder is en al helemaal niet zonder geconcentreerde plas. Was nu waterplasje?   
Nu snap ik er echt helemaal niks meer van.
Ben ik nu 2 dagen overtijd zoals volgens mijn normale cyclus Of heb ik nou mijn ei morgen.
Heb echt geen idee of ik nu mijn normale cyclus gewoon moet aanhouden en dus 2 dagen overtijd ben of toch tellen vanaf dag 20 toen de lichte bloeding begon en morgen mijn ei heb.
Wat een verwarring dit allemaal zeg pff   
 
Wil je niet blij maken, maar je hebt ook ovu testen die op hcg reageren.. zou het kunnen dat je te vroeg zwanger bent om het met een test te zien, maar al wel voldoende om een knal ovulatietest te krijgen?
het zou toch gek zijn dat wanneer je normaal altijd regelmatig bent, dat nu ineens niet is? 
 
Terug
Bovenaan