Al 5 dagen Innestelingsbloeding of toch niet?

Ja die heb ik gedaan van vanmiddag maar die was omo wit helaas ookal had ik 3 uur zitten tussen de wc bezoeken om het geconcentreerder te laten zijn maar niks dus ?
Heb vandaag inderdaad gelezen dat dt vaker voorkomt positieve ovu test als je zwanger bent maar dan zou er toch wel een tuurstreepje op de kv 2 voor 5 moet tezien zijn ofzo ipv omo wit.
Zou het zo raar vinden nu ineens me ei te hebben morgen omdat ik op dag 20 licht ben gaan bloeden wat niet eens op mijn menstruatie leek en dan nu knallende ovu testen hebben en mij eisprong, terwijl ik volgens mijn normale cyclus pas 2 dagen overtijd ben.
Vind het allemaal erg verwarrend.
Dan toch maar aan de boemel nog vanavond en morgen voor de zekerheid..zou het zonde vinden me ei te missen als dit hem ineens wel zou zijn. ?
Vind het zoooo lastig dit nu. wordt er beetje verdrietig van eigenlijk. Na 2 jaar proberen vorig jaar juli miskraam een week dat we wisten dat ik ineens zwanger was zo happy en daarna zo intens verdrietig. daarna niet meer gelukt en dan nu dit wat heel mijn schema waar ik blind op vertrouwde de war schopt.
En ik gewoon niet weet waar ik aan toe ben en vanaf waar ik nu rekenen moet?‍♀️?  
 
Wat vervelend die onduidelijkheid.
Ik zou het toch maar deze dagen even gezellig maken voor de zekerheid.
Sonde als je toch nu je ei hebt en jehem deze ronde niet 
Succes ?
 
Ahh ik ben ook zo nieuwsgierig hoe dit af is gelopen. Mijn verhaal lijkt er best op, advies is welkom! 
Normaal gesproken heb ik een hele mooie cyclus van 26-28 dagen. Deze maand proberen we voor het eerst zwanger te worden. 
Op dag 11 (in de avond) had ik mijn hoogste LH piek. Nu verlies ik vanaf dag 21 ineens bloed. Bruin maar ook rood. Ik heb ook veel meer krampen dan bij een “normale” menstruatie. Geen stolsels en minder bloedverlies. En dus ook een week eerder dan normaal. 
Hebben jullie hier ervaring mee? Tips misschien?
 
 
Hai, 
Ik heb ook een vraagje, 
Ik ben door omstandigheden me pil in de laatste week, de laatste drie dagen vergeten te nemen, nu zou ik zondag pas ongi moeten worden maar heb ik sinds gister bruin verlies bij afvegen nu vraag ik me af of de ongesteld eerder is gaan komen? Of kan het ook innestelingsbloed zijn ik had via forum wel berekend dat rond deze tijd me innesteling zou zijn maar kvraag het me toch af..
 
 
Terug
Bovenaan