al 5 dagen positieve ovulatietest?!

Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Ik heb dit ook gehad en was toen zwanger. Wil geen valse hoop geven hoor maar zou misschien toch eens testen. Ze zijn voor je piek ook best wel duidelijk. 

Ja heb ik op zaterdag gedaan, en toen was hij negatief. Mocht hij wel positief zijn, betekent dat dan dat ik tijdens mijn vorige cyclus zwanger ben geworden? Want ben wel gewoon ongesteld geweest(als kwam dat 2 dagen eerder dan verwacht)

Ik was ook gewoon ongesteld, de test 1 dag voor mijn nod was ook negatief, ik ben in de 2de ronde door de aanhoudende ovulatietesten een zwangerschapstest gaan doen en deze was positief. (Helaas heb ik wel een prille miskraam gehad) 

Ik was ook gewoon ongesteld, de test 1 dag voor mijn nod was ook negatief, ik ben in de 2de ronde door de aanhoudende ovulatietesten een zwangerschapstest gaan doen en deze was positief. (Helaas heb ik wel een prille miskraam gehad) 

Hoi MommyToBe2204,
Heb je ook al last van allerlei kwaaltjes? Ik zit namelijk een beetje in hetzelfde schuitje al hoewel ik nu 4 dagen positief test.
Ik heb nu voor het eerst een ronde mijn ovulatie geprobeerd te vinden met testen. Ik heb sinds mijn miskraam in maart namelijk een hele rare cyclus. Nou zat deze de laatste 2 rondes op 36 dagen (dus behoorlijk lang), maar ik zou volgens deze cyclus maandag de 15e mijn ovulatie moeten hebben, maar teste uiteindelijk pas afgelopen zaterdag 20e positief en sindsdien is deze nog steeds positief. Ik heb overigens wel dat ik mij continue misselijk voel, slaap wel ook slecht de laatste dagen dus ben ook heel moe en heb een ontzettende last van rommelende darmen en een opgezette buik. Gisteren voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan maar die is nog negatief. Dus ik denk gewoon nog maar even wachten, maar ben heel benieuwd wat er bij jou uitkomt.
Heb je ook al contact gehad met de huisarts voor een eventuele bloedtest?

[quote quote=10225906]Hoi MommyToBe2204, Heb je ook al last van allerlei kwaaltjes? Ik zit namelijk een beetje in hetzelfde schuitje al hoewel ik nu 4 dagen positief test. Ik heb nu voor het eerst een ronde mijn ovulatie geprobeerd te vinden met testen. Ik heb sinds mijn miskraam in maart namelijk een hele rare cyclus. Nou zat deze de laatste 2 rondes op 36 dagen (dus behoorlijk lang), maar ik zou volgens deze cyclus maandag de 15e mijn ovulatie moeten hebben, maar teste uiteindelijk pas afgelopen zaterdag 20e positief en sindsdien is deze nog steeds positief. Ik heb overigens wel dat ik mij continue misselijk voel, slaap wel ook slecht de laatste dagen dus ben ook heel moe en heb een ontzettende last van rommelende darmen en een opgezette buik. Gisteren voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan maar die is nog negatief. Dus ik denk gewoon nog maar even wachten, maar ben heel benieuwd wat er bij jou uitkomt. Heb je ook al contact gehad met de huisarts voor een eventuele bloedtest?[/quote]
Ja heb al een test gedaan(gisteravond weer) en is nog negatief.
heb wel wat kwaaltjes, maar niet echt noemenswaardig. Ik heb wat steekjes in mijn onderbuik, zowel links als rechts. En gisteravond toen ik mijn beha uit trok voelden mijn borsten erg zwaar, ook wat meer bultjes rond mijn tepel. Ook geur is erg sterk, ik werd bijvoorbeeld gistermiddag misselijk van een geur die buiten hing terwijl mijn vriend niks rook. 
Bij mijn zoontje had ik geen kwaaltjes, pas vanaf een week of 7/8. Misschien omdat ik er nu wat meer op let dat het me opvalt. 
Bij mijn zoontje raakte ik bij de eerste poging al zwanger, dus heb toen niet echt gelet op kwaaltjes omdat ik er nog niet zo heel erg mee bezig was.

Ik gebruik clear blue ovulatie testen die smileys aangeven als op de 2 meeste vruchtbare dagen. Ik gebruikt eerst ook ovulatietesten die streepjes aangeven, maar vond dat zo onduidelijk en verwarrend! Clear blue ovulatietesten zijn best prijzig maar zeker waard! 

Terug
Bovenaan