Al 6 maanden een vieze verflucht in de babykamer

Ik had last van een andere lucht... 
Had van mijn oma een vintage kinderwagen gehad uit de tijd van de oorlog, heel mooi heel gaaf, maar na dat hij een paar weken in huis en een week in de babykamer heeft gestaan heb ik hem weg gedaan, de geur was echt niet te doen. 
Nu staat in de babykamer al 3 weken non stop het dakraam op een grote kier, maar de lucht is nog even aanwezig. 
Straks als het mooi weer wordt lekker raam paar dagen open en hopelijk ben je er daarmee vanaf.
Succes! 

ventilatierooster moet altijd open... Maar is absoluut niet voldoende om een kamer te luchten na verven. Ik heb 2 dagen overdag raam opengehad en nu nog 6 weken op kiepstand. ook zorgen dat er in andere ruimten nog wat open staat is belangrijk als je ventilatierooster gebruikt. Ventilatieroosters zijn eigenlijk niet bedoeld om ooit dicht te doen. ventileren is best een kunst. Ik ben er ivm slechte nachtrust meer mee bezig en levert echt wat op. 

Roosters staan altijd wel open. De roosters die wij hebben zijn best groot en als je die op zijn max opent dan wordt het ijskoud in huis dus staat staan iets open. In de babykamer staat deze we op zijn max open en daar is het vaak erg koud.. ik hoop zodra het raam vaker heeft open gestaan dat de lucht verdwijnt al ben ik wel een beetje sceptisch of het daadwerkelijk gaat werken. Even geduld hebben nog ??
In ieder geval bedankt iedereen voor het meedenken ??

Terug
Bovenaan