Hallo Dames,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben nurse en we hebben een zoontje van 12 maanden.
Toen we besloten hadden om voor nummer 2 te gaan, ben ik meteen die maand zwanger geraakt...
Nu heb ik op mijn NOD al 6 dagen bloedverlies gehad, dus ik dacht dat het mijn menstruatie was. Niets bleek minder waar, ik kwam er na 1.5 week achter dat ik toch zwanger was....
Nu al 9 dagen helderrood bloedverlies maar zonder stolsels of buikpijn...
Ben als ik uitga van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 8 weken zwanger....
Vorige week een inwendige echo laten maken.
Toen was ik 7 weken en 3 dagen. Op de echo was een vruchtzakje met embryo van 5 w en 3 dagen te zien.
Heb wel 1 week later mijn eisprong gehad ( als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen )...
Het vruchtje zou dan 1 week groeiachterstand hebben.
Ook klopte het hartje nog niet toen.
Moet vrijdag weer terug voor een inwendige echo...
Mijn vraag is of ik nog enige hoop kan hebben dat het goed gaat....
Wie heeft dit ook meegemaakt? Zolang bloedverlies en toch een goede zwangerschap gehad...??
Maak me zo'n zorgen!!!
Heb niet echt zwangerschapskwaaltjes, maar dat had ik ook niet mijn mijn zoontje...
Liefs Nurse
Bedankt voor jullie antwoorden....
Ik zal me even voorstellen. Ik ben nurse en we hebben een zoontje van 12 maanden.
Toen we besloten hadden om voor nummer 2 te gaan, ben ik meteen die maand zwanger geraakt...
Nu heb ik op mijn NOD al 6 dagen bloedverlies gehad, dus ik dacht dat het mijn menstruatie was. Niets bleek minder waar, ik kwam er na 1.5 week achter dat ik toch zwanger was....
Nu al 9 dagen helderrood bloedverlies maar zonder stolsels of buikpijn...
Ben als ik uitga van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 8 weken zwanger....
Vorige week een inwendige echo laten maken.
Toen was ik 7 weken en 3 dagen. Op de echo was een vruchtzakje met embryo van 5 w en 3 dagen te zien.
Heb wel 1 week later mijn eisprong gehad ( als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen )...
Het vruchtje zou dan 1 week groeiachterstand hebben.
Ook klopte het hartje nog niet toen.
Moet vrijdag weer terug voor een inwendige echo...
Mijn vraag is of ik nog enige hoop kan hebben dat het goed gaat....
Wie heeft dit ook meegemaakt? Zolang bloedverlies en toch een goede zwangerschap gehad...??
Maak me zo'n zorgen!!!
Heb niet echt zwangerschapskwaaltjes, maar dat had ik ook niet mijn mijn zoontje...
Liefs Nurse
Bedankt voor jullie antwoorden....