al 9 dagen bloedverlies......ben zo bang dat het fout is....

je had er al rekening mee gehouden maar toch blijft het rot! Sterkte en ik hoop dat je lijf snel hersteld is dat jullie er snel weer voor kunnen gaan!

Liefs astrid

Als je het bericht dan echt bevestigd krijgt komt het toch wel weer hard aan, ondanks dat je het al verwachtte. Neem er wel de tijd voor, want het is niet niks en je lijf moet ook echt herstellen.
Succes en hopelijk is er snel weer goed berocht van jullie!
Groetjes Dabanne!

Nurse,

Heel veel sterkte...
Ik ben vrijdag mijn vruchtje verloren, dus ik weet wat je doormaakt nu...

Liefs Elin

Hey Elin,

Wat erg voor je!!
Hoe lang was jij zwanger?
Heb jij wel buikkrampen gehad?
Ik heb er gelukkig niets van gemerkt.
Maar dat maakt het niet minder erg.
Heb je nu nog veel bloedverlies? Hoe lang zal dat aanhouden?
Ben benieuwd....
Jij ook heel veel sterkte!!

Liefs Nurse

Nurse,

Ondanks dat je heel dapper en positief klinkt wil ik je toch heel veel sterkte wensen! Blijf wel goed naar jezelf en je lichaam luisteren, want soms komt de klap pas later.

Dikke knuf voor jou! Liefs Lientje

Hoi Nurse,

Ik was 8 weken zwanger.
Ik begon op maandag 24 aug met licht bloedverlies en heb heel lichte menstruatie-achtige kramp gehad. Het bleef de hele week bloeden en op vrijdag 28 aug ben ik het vruchtje verloren. Het bloeden werd daarna twee dagen erger en toen is het afgezwakt. Ik heb nu nog steeds ietsje bruinige afscheiding.
Verder gaat het redelijk goed met me. Ben wel erg moe door de stress denk ik. Gisteren zou ik anders de eerste echo gehad hebben, dus dat was ook wel even een verdrietige gedachte. Af en toe voel ik me zo leeg...
Hoe gaat het met jou?

Liefs Elin

Terug
Bovenaan