al 9kilo aangekomen!

Ik stond net op de weegschaal en ja hoor ik ben 9kilo aangekomen,nou dat word wat!ik ben nog niet eens op de helft,en zoeel snoep ik nou ook weer niet,ik eet veel meer fruit dan normaal en verder eet ik wel veel brood,ja dat kan ook de dikmaker zijn he?Maar m,n borsten zijn al bijna 2cups groter dus het kan ook daaraan liggen en m,n buik natuurlijk.
Zij jullie ook al flink aangekomen of ben ik hier de enigste?
groetjes van dikkie dik 17weken vandaag!

Nee hier zit ik op -5 kg.
Me broeken zakken van mijn kont af! haha
Ben nu 14.4 wk en ben nog steeds af en toe misselijk.
2 cupssssss zodiejoeh. haha.... ja daar zit ook wel wat extra gewicht aan.

Nu was ik bij de eerste 22 kg aangekomen, maar wat niet is kan nog komen;)

Hoi Blondy,

Ik ben "nog maar" 13 weken en 3 dgn zwanger en sta nog op -3 kilo.
De ergste misselijkheid is voorbij, dus de kilo's zuller er wel weer snel bijkomen. Mijn buikje begint een beetje te groeien.
De vorige keren bij ik 1x 10 kilo en de 2de keer 12 kilo aangekomen.
Nienke

Hoi blondy,

Ik ben nu nog maar 1 kilo aangekomen. Ik was erg trots op mezelf, want bij de 1e was ik rond dezelfde tijd al 3 kilo aangekomen. Van de 1e ben ik toen in totaal 16 kilo aangekomen. Hopelijk blijft het nu wat minder, maar ja wat nog niet is.......
Jeetje al 2 cupmaten???!!! Ik merk wel al dat ze gegroeit zijn, maar gelukkig nog niet zo veel.

Liefs marielle 14+3 weekjes

Bijna 2cupmaten duurt niet lang meer,haha ooooo
en ze doen pijn!!!!niet leuk meer,bij de eerst had was ik ook 2cupmaten gegroeit en 32 kilo aangekomen erg he?

Hoi,

Ik ben tot nu toe 1 kilo aangekomen bij m'n eerste was ik in totaal 8 kilo aangekomen dus ik ben benieuwd!
Borsten groeien hier ook en doen vreselijk pijn maar gelukkig geen 2 maten groter.

Oh jee, ik ben nog niet op de weegschaal gaan staan, maar ik ben echt zo zwanger! Dikke buik, giga-borsten. Er zullen bij mij ook wel wat kilootjes bij zijn gekomen!
Nou ja, ik weet wat ik eet. En dat is niet veel meer dan normaal. Trouwens ik ga echt niet neurotisch mijn best doen om weinig aan te komen. Het gaat er na de zwangerschap echt wel weer af, en ik heb geen baan als actrice of topmodel dus ik hoef niet 2 maanden na de bevalling alweer in een bikini rond te paraderen.

Terug
Bovenaan