al 9kilo aangekomen!

Hallo hallo,

Nou hier ook al veel kilo's hoor! Ik ben nu 13 weken en ben al 5 kilo aangekomen hoor!
Als ik op mijn moeder lijk ga ik over de 20 kilo. Moet zeggen dat ik ook erge trek heb gehad (denk compensatiegedrag voor mijn vermoeidheid) en ik heb hier rustig aan toegegeven. Nu wordt mijn trek wel minder. Mijn borsten zijn ook al gegroeid van 75b naar 80c!!
En ik ben het met mamaw eens dat het niet uit maakt hoeveel je aankomt....als het maar gezond gebeurt en je het na de zwangerschap maar weer enigszins kwijt kunt raken, toch?
Al zou ik 100 kilo aankomen, als de kleine ukkepuk het nodig heeft (of het nodig vindt om mij zoveel kilo's aan te laten komen, hihi), dan heb ik het er állemaal voor over!!!

Liefsssss

Hallo hallo,

Nou hier ook al veel kilo's hoor! Ik ben nu 13 weken en ben al 5 kilo aangekomen hoor!
Als ik op mijn moeder lijk ga ik over de 20 kilo. Moet zeggen dat ik ook erge trek heb gehad (denk compensatiegedrag voor mijn vermoeidheid) en ik heb hier rustig aan toegegeven. Nu wordt mijn trek wel minder. Mijn borsten zijn ook al gegroeid van 75b naar 80c!!
En ik ben het met mamaw eens dat het niet uit maakt hoeveel je aankomt....als het maar gezond gebeurt en je het na de zwangerschap maar weer enigszins kwijt kunt raken, toch?
Al zou ik 100 kilo aankomen, als de kleine ukkepuk het nodig heeft (of het nodig vindt om mij zoveel kilo's aan te laten komen, hihi), dan heb ik het er állemaal voor over!!!

Liefsssss

Hoi Blondy, ik ben nog niets aangekomen. Wel grotere borstomvang, ruim een cup en ze doen zeer.. Tijdens je zwangerschap veranderd je stofwisseling ook, daardoor kun je meer aankomen. Ik zou opletten wat je eet, bijv geen wit maar bruinbrood, dat vult beter. Verder moet je je echt niet gek laten maken. Als je gewoon gezond eet is het niet anders.

x Taraneh

hallo!!
Nou ook hier gaan de kilo's al flink hoor, en ook ik eet me echt niet een slag in de ronte...
ben nu 16 wk en al 5 kilo aangekomen!
Bij de vorige was ik ook ruim 20 kilo aangekomen dus ben bang dat ik weer die kant op ga!!
vindt het wel vervelend maar het belangrijkste is inderdaad dat het goed gaat en heb ook geen zin om er heel erg mee bezig te zijn. enne tja helaas lijnen mag niet nu hihi ;)

x

Blondy,

Daar doe je toch niets tegen. Ik ben al 18 kilo aangekomen en ben nu net 19 weken. Ik snoep ook niet zo erg veel. Het enige waar ik meer zin in heb is fruit en groente en daar wordt je niet echt dik van. Het kan met je hormonen te maken hebben of je houdt meer vocht vast.

Maak je er niet te veel zorgen over en geniet van je zwangerschap.

Groetjes

Angela

hoi hoi,

Ik ben bij de eerste maar 7 kilo aangekomen maar het kan best zijn dat ik nu meer aan kom.
tot nu toe ben ik alleen maar afgevallen.
borsten zijn wel enorm gegroeid en wat ben ik blij dat ik beugel bh heb.

ben nu 16 week heen en moet volgende week naar vk.
we zullen wel zien dan.

groetjes en rustig aan.

Hoi hoi,

Ik zit op de -4 kilo en ben net terug uit 3 weken Junkfoodland USA.
Misschien is dat ook de reden, heb daar niet veel gegeten (wel elke dag een cheeseburger) omdat het zo naar junkfood stonk in de steden hihi.

Anyway ik zit nu weer braaf aan de groente, fruit en andere gezonde dingen. Ben benieuwd of de kilo's er nu "aanvliegen".

Groetjes,

Anne 16w6d

Terug
Bovenaan