al aangemeld voor kraamzorg?

Ik heb me met 8 weken al aangemeld.Ben nu dik 14 weken.
Je moet het sowieso doen voor de 14e week, de kraamzorgburo's willen bijtijdig weten of het een drukke periode word wanneer jij gaat bevallen.

Ik ben bij Menzis verzekerd, maar heb daar geen klagen over hoor, zoals iemand beschreef hierboven...
Kreeg 1 dag later al een schriftelijke bevestiging, met oa het nieuws dat ik in de 7e maand (juli) het thuisbevalpakket thuis bezorgt krijg.
En er zat een pasje bij voor allerlei kortingen in verschillende winkels, en met een code voor een speciale website vol info over zwanger zijn, bevallen en babies.
Nu word dit mijn 4e, dus voor mij geen 'Oei ik Groei' info meer, ken het nu allemaal wel.
Maar ben dus wel tevreden over Menzis.

Groet Roos.

quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2009 15:12:23'));

Ik heb me met 8 weken al aangemeld.Ben nu dik 14 weken.
Je moet het sowieso doen voor de 14e week, de kraamzorgburo's willen bijtijdig weten of het een drukke periode word wanneer jij gaat bevallen.

Ik ben bij Menzis verzekerd, maar heb daar geen klagen over hoor, zoals iemand beschreef hierboven...
Kreeg 1 dag later al een schriftelijke bevestiging, met oa het nieuws dat ik in de 7e maand (juli) het thuisbevalpakket thuis bezorgt krijg.
En er zat een pasje bij voor allerlei kortingen in verschillende winkels, en met een code voor een speciale website vol info over zwanger zijn, bevallen en babies.
Nu word dit mijn 4e, dus voor mij geen 'Oei ik Groei' info meer, ken het nu allemaal wel.
Maar ben dus wel tevreden over Menzis.

Groet Roos.

Ik ben ook zeker wel tevreden over de Menzis maar je mag niet zelf een kraamzorg bedrijf kiezen. Je kan wel een voorkeur uitspreken daar houden ze dan wel rekening mee. Ze zetten het op de veiling. En dan moet je zelf het kraamburo bellen dat je graag klant bij hen wil worden en dan gaan ze op je bieden.

Of heb je daar geen last van?

Ik hoorde dit namelijk van mijn verloskundige.

Terug
Bovenaan