al bezig met het kamertje???

Hallo dames,

De vraag staat voor zich...wij hoeven geen nieuwe baby-kamer die is nog perfect en kan voor jongen en meisje (nu slaapt onze dochter erin, vanaf juni onze zoon)...

Maar heb vandaag wel nieuw behang uitgezocht voor Nova haar nieuwe kamer, vind het allemaal weer zo leuk...een echte meidenkamer met felle kleuren...kan niet wachten tot het behang binnen is en we weer kunnen klussen...

Liefs randy

Hoi Randy,

Ik zag de foto's van het nieuwe behang al voorbij komen op hyves. Super leuk. Niet te truttig maar wel echt meisjesbehang.
Wij laten de babykamer ook zo en Finn krijgt een nieuwe kamer. Die is intussen bijna klaar. Het wordt een stoere kamer met vooral rood. We hebben op 3 muren een neutraal behang en 1 muur is rood geblokt. Verder heb ik op internet hele stoere muurstickers gevonden met auto's.
Het (meegroei)bedje en de kast staan eral. Het is nu nog een kwestie van afwerken in inrichten. Leuk allemaal weer.
Je mag alweer bijna voor de echto of niet?? Wij hebben de 20 weken echo pas 25 januari. Ik kan echt niet wachten, vind het zo spannend allemaal.
Hoe voel je je verder?

Gr.

hoi randy,
het lijkt me erg leuk om weer helemaal bezig te zijn....

ff een vraagje offtopic.... schreef jij al mee op het forum voordat je zwanger was van je dochtertje??? ik heette in die tijd sara79.... inmiddels mama van brenda en samantha, 06-05-2008....
groetjes,
Petra

wij zijn al wel bezig met de kamers van onze oudste 2 dochters deze krijgen ieder een nieuw kamer op zolder als die klaar zijn dan gaan we verder aan de baby kamer aangezien die straks in de kamer van de oudste komt kunnen we daar nu nog niet zo veel mee

Hoi Petra...

Ja ik hang hier al wat jaren rond....ben begonnen op maart2007 clubje...ben toen in november 2006 bevallen van Ninthe*....zat toen veel op verlies en verdriet en op het zwanger worden forum...
Toen mocht ik me aansluiten bij mei2008 clubje...op 21 mei is Nova geboren en ik ben nu zwanger van de 3e in juni uitgerekend.

liefs randy

wij beginnen net met ons 1e kindje, dus de babykamer wordt nieuw ingericht. Wij hebben al geschilderd, licht turquoise op 2 grote muren en creme op 2 kleinere muren. de blauwe kleur hebben we ook in de woonkamer en hadden we over. is mooi fris kleurtje en kan voor jongen of meisje want dat weten we nog niet. commode hebben we nog, mijn kerel is er nog op verschoond dus een erfstuk van zijn overleden moeder. verder druk aan babyshoppen. het kamertje is klein dus op commode en bedje na komt er niks meer in de kamer maar wel schapje met gekleurde draken beeldjes en 1 houten draken mobiel aan plafond. wij zijn fantasy-gek en wouden iets stoers.
scheelt dat wij net half jaar geleden verhuisd zijn en die kamer toch nog moesten doen. maar word al wel heel leuk en vrolijk
groetjes
19wkn zwanger

Bij ons is onze zoon een tijd geleden van zijn babykamer naar een grotere slaapkamer gegaan. Dit kwam mede omdat zijn 1-persoonsbed (kajuitbed) zoveel speelruimte in nam. Dat vonden we zonde en we hadden die andere kamer toch nog over dus kon hij mooi verhuizen. De oude babykamer staat sinds die tijd leeg en nu wordt hij dus helemaal opgeknapt. Mijn man heeft al geschilderd en zaterdag gaan we behang kopen. We hebben al een ledikantje gekocht (moet nog geverfd) en een commode. Als het schilderen en behangen klaar is gaan we rustig aan kijken naar mooie vloerbedekking. We houden alles neutraal van kleur want we weten nog niet wat het wordt.

Hoi Randy,
dat herinner ik me idd nog... ik zat ook op het mei2008 clubje.... deze is inmiddels overgeplaatst naar hyves en erg gezellig(http://mama-zomer-2008.hyves.nl/)... wat leuk dat je nu een zoontje krijgt!!! geniet ervan!!

groetjes,
Petra

Terug
Bovenaan