al bezig met het kamertje???

Ik ben helemaal klaar, beide kamers.. Gelukkig maar want ik heb vorige week gehoort dat ik het rustiger aan moet doen, dus dat soort dingen niet meer doen...

Hier gaat het kamertje gestaag! De muren zijn nu wit geverfd, hier moet echter nog een kleurtje overheen!

We doen 1 grote muur roze, met glitters erdoor! Lijkt me echt superleuk, de meubeltjes zijn namelijk wel gewoon rustig aan die kant!
De rest houden we vanillekleurig qua muren.

Kozijn van raam is reeds geschilderd, alleen de radiator nog en de deurpost!

Kijk er wel enorm naar uit om alles in te kunnen gaan richten hoor, lijkt me helemaal te gek!

Moet wel iet wat haast gaan maken, ben nu bijna 22 weekjes! ;)

Oja, laminaat ligt er al in, dus das erg fijn!

suzannetje,
wat gaaf met glitters erdoor heen!! lijkt me heel leuk staan.... als de kids aan de eigen kamer toe zijn, ga ik kijken of ze dat ook leuk zijn... mja, dat is waarschijnlijk pas over een paar jaar... ;oP

ik ben nu 20 weken zwanger.
heb nog niks gedaan aan de baby kamer.
k ga dit weekend behang afstomen, en woensdag komen we hopelijk te weten of het een meisje of een jongen is.
aan de hand daarvan gaan we de baby kamer inrichten. ( wel pastel kleurtjes, dus niet alles roze of blauw)
mijn dochtertje van bijna 2 slaapt nu nog in een ledikantje, en de commode staat oo knog op haar kamer.
die gaan we verkopen, en een nieuwe baby kamer kopen. wil toch wel wat afwisseling zeg maar, ipv weer dezelfde kamer, voor een ander kindje.

mn dochtertje heeft net nieuw behang en alles gekregen.
echt een meiden kamer. met de ene kant knal roze behang, de andere kant licht roze behang.
en overal heeeeel veel princessen hahahaha.

allemaal veel succes en vooral veel pelzier met de baby kamer inrichten :D

liefs, do

Sinds vandaag weten we dat we een jongen verwachten, dus vanaf nu kunnen we actief aan de gang. De meubels zijn er al wel, nu kunnen we gaan verven, gordijntjes uitzoeken etc. We hebben er zin in!

Groetjes Yvon (21 wk)

Terug
Bovenaan