Al bijna 3 maanden geen menstruatie!

Jeetje, dat is nog best lang wachten inderdaad... Maar wel fijn dat je eindelijk bent doorgestuurd! Mocht je dan de komende twee maanden niet ongesteld worden, dan weet je dat er daarna echt iets aan gedaan wordt en zit je niet constant met de vraag of je langs de dokter moet gaan etc.
Succes met alles en ik hoop natuurlijk voor je dat het voor die tijd al raak is!

Liefs Elin

hallo anne , wat is dit voor raars? toen ik 3 jaar geleden gestopt was met de pil heb ik een jaar over gedaan om zwanger te raken wat normaal is, in die tijd had ik om de maand een ei sprong dus inplaats van 12 keer per jaar 6 keer perjaar.
maar zolang is niet goed voor je zelf niet en voor je lichaam niet,

klinkt gek maar ben je er niet onbewust mee bezig zodat je eileiders afklemt zodat je geen ei sprong krijgt? en trouwens ik kan zonder een verwijzing tekrijgen gewoon naar een verloskundige hoor? geen probleem. en trouwens een huisarts moet naar je luisteren en eventueel bloed laten prikken en uit je verhaal heeft hij dat niet gedaan ik zou toch weer de huisarts bellen en vragen of je bloed mag prikken meestal zien ze het daarin.?

veel s6 verders en hopen dat je er wat mee opschiet

groetjes mama van sharon

hoi, ik hoor hier eigenlijk niet, inmiddels ben ik zwanger maar wou toch even reageren: ik was onregelmatig ongesteld tussen 35-55 dagen zat er telkens tussen. na een mk in de 1e week duurde het 90 dagen voor ik weer ongesteld was (met 1 week ochtendmisselijkheid ervoor) en daarna duurde het 100 dagen toen mij borsten gevoelig werden. ik bleek net hooguit 14 dagen ervoor bevrucht te zijn. Hou heel goed bij wanneer je ongesteld bent en bijzonderheden, hoeveel dagen ertussen etc. de dokter moet je testen als jij dat vraagt. daar heb jij recht op. maar ik hoop dat bovenstaande verhaal ook wat hoop geeft. ik zelf stond al klaar met mijn ongesteldheidslijstje om de dokter te bellen, want ik werd er ook zo onzeker van. Zag de testen al aankomen. Succes

Terug
Bovenaan