Al bijna een jaar bezig

Ow wat heerlijk om al deze reacties te lezen. Bedankt ervoor. Natuurlijk ook rot voor jullie, maar ik ben dus niet de enige. Eindelijk een plek om mijn gevoel te delen.
Mijn vriend laat a.s donderdag zijn sperma testen. Mocht daar niks uitkomen dan ga ik naar de huisarts en eis een doorverwijzing naar de gynacoloog.
Het klinkt raar, maar op een of andere manier was ik altijd bang dat het ons niet zou lukken.

Bieb krijg je vandaag de uitslag?

Joepie wat een boel mensen om je heen zijn zwanger? Wat dacht je van televisieland. Ook iedereen lijkt daar zwanger?

Groetjes danielle

He meiden,

Ook ik kan me hier bij aansluiten.
Op dit moment in ronde 18. En al volop in de medische molen.
Zaad van mijn mannetje is zeer slecht van kwaliteit, hierdoor kunnen we alleen zwanger worden met behulp van IVF.
Over een maand gaan we alle voorlichting krijgen ed. hoor ik ook over de wachtlijst, prik instructies...

Vind het zo balen, iedereen om je heen raakt zwanger!

Als ik jou was zou ik gewoon eisen vande ha dat je een verwijzing krijgt naar de gyn hoor! Heb je recht op!

Succes en hoop dat iedereen nu snel zwanger mag zijn!

x Jacqy

Hi Meiden,

Ben nieuw op het forum, maar het doet me goed te lezen dat er meer meiden zijn die net als ik niet direct zwanger geraakt zijn. Wij zijn nu een jaar bezig voor onze eerst en momenteel ben ik al ruim twee weken over tijd. Helaas, alle testen zijn deze 2 weken negatief en ook de test van de huisarts was negatief. Zijn antwoord: gewoon afwachten! Ja hallo! Alsof dat zo makkelijk is!

Mijn broertje en schoonzusje vertelden vorige week dat ze zwanger zijn en dat het bij hen lang duurde: wel 4 maanden... Toen brak er bij mij wel iets...
Nu maar goede moed houden al hou ik me (tegen beter weten in) vast aan het idee dat ik misschien tóch zwanger ben en het HCG gewoon nog niet hoog genoeg is...

Jullie ook allemaal succes!
Fren

meiden ik voel met jullie mee

ik ben al ruim 5 jaar bezig en mannetje heeft verminderde vruchtbaarheid inmiddels zijn we begonnen met IUI en de eerste IUI is helaas vandaag mislukt

we gaan nu voor de 2e IUI

succes

liefs suus

Hee hoi,

Ik herken jullie verhalen, iedere maand weer die spanning zal het wel zal het niet...op de dag nauwkeurig weer ongi, grrr! Na 8 maanden is het sperma van m'n mannetje getest, uitslag was  goed,  dan krijg je toch wel de kriebels. Ik ben een tijdje daarna gaan temperaturen, want ik wist dat ze daar op den duur toch naar zouden vragen en dan was ik ze al voor.

Er waren momenten dat het zwanger raken  onmogelijk leek en het maakte ons erg verdrietig. We waren de vragen en opmerkingen op een gegeven moment beu en hebben het toen ook wel een aantal mensen verteld en zelfs dan hoor je wel eens opmerkingen wat zo ontzettend zeer doet...

Maar...ineens was het toch zo ver na een jaar...we waren zwanger!!! Ik weet een jaar is met anderen vergeleken niet lang, maar ik vond het dalletje af toe best diep. Ons motto was en is nog steeds de aanhouder wint!

Meiden praat, huil, wees boos, maar wees er altijd voor elkaar!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan