al de hele dag niets gevoeld, wanneer moet ik de verloskundige bellen?

Hoi Sesam,

Ik was gister bij de vk en vertelde dat ik de kleine wel voelde maar veel minder en minder krachtig. Zij zei me het aan te kijken tot vandaag. Vanmorgen heb ik de vk gebeld en melde haar dat er weinig verandering in zat. Meteen heeft zij het z'huis gebeld en heb ik vanmiddag nog een ecg en echo gehad. Alles zag er goed uit, wel moet ik maandag nog eens terug. Ze zeiden dat ze liever hebben dat je 20x voor niets komt dan te laat.

Dus bel aub je vk!!!!!!!!

Sterkte nicole (30wk)

Hoi,
Ik voelde mijn baby voor het eerst toen ik 19 weken zwanger was. En elke dag wel een paar keer. Maar na een week (20w dus) voelde ik ineens een paar dagen niks meer. Daarna weer wel. het baby'tje is nog zo klein dat ik denk dat hij van plaats was veranderd en terecht was gekomen op een plaats dieper in mijn buik zodat ik het niet voelde.
Nu ben ik 28 weken zwanger en voel ik de baby elk uur ongeveer, maar toch was er vorige week weer een (drukke) dag dat ik niks gevoeld heb. Ik heb uren liggen wachten in bed s avonds, maar helemaal niks. S nachts schrok ik wakker en toen was het er weer!
Misschien stelt dit verhaal je een beetje gerust.
groeten Elke

hallo ik was hier even aan het kijken en zag je bericht.

als je zelf er geen lekker gevoel bij hebt dan moet je bellen.
Ik heb dat destijds ook gedaan. Mijn verloskundige kwam zelf even langs, het was savonds en ik had er geen lekker gevoel bij. Toen ik het hartje hoorde kwam mijn gerustheid weer terug.

groet martine

Hoi meid,

Ik lees dit berichtje en voel met je mee...

Toen ik zwanger was van Joy voelde ik haar al met 15 en een halve
week...
Toen ik rond 18-19 weken niks voelde heb ik ook contact gezocht
met de VK...
Die zij dat je pas wat met 20 weken hoef te voelen...maar ik had
haar toch al gevoeld !!!
Toch even hartje geluisterd...
Ik heb uiteindelijk een prachtige dochter in mijn armen mogen houden...
Probeer je te ontspannen en gewoon de VK bellen...

Liefs, Judith

Hoi meiden,

Gisteravond toch maar even de verloskundige gebeld.
Ze zei dat ik pas vanaf 30 weken de kleine iedere dag moet voelen bewegen.
Dat ik het nu een dag niet heb gevoeld is helemaal niet erg.
Ik heb met haar afgesproken dat als ik het morgen nog niet heb gevoeld, dat ik dan nog even bel en dan komt ze langs op het hartje te luisteren.
Ik heb het nu in iedere geval nog steeds niet gevoeld, maar ben wel iets gerustgestelder.

Liefs Sesam

Hoi hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat ook een paar keer gehad, ik ben zelfs 2 keer in het ziekenhuis geweest voor een ctg (zo heet dat toch?). Je kunt de vk altijd bellen, hun kunnen je gerust stellen als er niks aan de hand is en helpen als ze toch even verder willen kijken.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan