al dik?

Ik ben nu ruim 17 weken zwanger van de 3de,en sommige is nog niks opgevallen.een collega zei gisteren nog bij jou moeten we altijd lang wachten op je buikje haha....maar savonds zie je het echt wel!!!ben nu ruim 2 kg aangekomen
liefs jootje

Ik heb met 21 weken een aardig buikje, niet heel groot, niet heel klein. Wel is mijn buik 's avonds nog altijd groter dan 's ochtends, maar ik kan het niet meer ontkennen (alsof ik dat wil :) )
Met 16 weken is deze echt gaan groeien, voor die tijd ging het langzaam.
Als ik mijn buik inhoud dan zie je het nog. Wel heb ik nog steeds een taille, maar daar begint nu ook echt een einde aan te komen en mijn buik zit nog laag, de kleine ligt ook laag, misschien dat dat er mee te maken heeft.
Succes met je buikje!

ik ben 21 weken zwnager van de 2e en mega dik!
maar 1 kilo aangekomen want ik val altijd af vna zwangerschappen maar mijn winterjas kan echt neit meer dicht!
en mijn buik was bijna dikker dan die van een collega die de volgende dag met verlof ging
ik ben benieuwd hoe dat de komende maanden eruit gaat zien
ik heb echt een toeter ervoor en dan mijn eigen vetrolletjes er nog op
groetjes

Ik ben 17 weken zwanger en ook al behoorlijk dik. Al zeker 7 kilo aangekomen en iedereen zegt ook dat ik dik ben, niet echt leuk. Ik ben gewoon jaloers op de mensen die al 20 weken zijn en als ze hun buik in houden zie je niets....doen jullie ook aan sport of zwangerschapsgymnastiek?

Hi mama van Lot,
Bij mij zie je het heel duidelijk dat ik zwanger ben. En ben nu 18 weken. Ik zag afgelopen vrijdag een "oude" huisarts van mij en zij vroeg of het er niet misschien twee waren.... oeps. die hadden we nog niet gehoord of gezien...
Over anderhalve week krijg ik de 20 weken-echo. wie weet dat het er toch stiekem 2 zijn.
Ik ben ook al 12 kilo aangekomen, maar ja, ben ook gestopt met roken (en ik rookte een pakje per dag), toen ik wist dat ik zwanger was.
Dus daar zullen ook kilo's van bij zitten.....
Frederique

Ik ben nu bijna 19 weken en mijn buikje begint ook al te komen. Mensen die het nog niet weten vragen heel voorzichtig of ik vruchtbaar aan het groeien ben haha.
De zwangerschapskleding maakt het eigenlijk erger dan mijn buik is, dus collega's vinden dat ik al behoorlijk dik ben. ik zeg nog wel eens dat ik dikker lijk door mijn kleding, maar dan reageren ze nog al vreemd. Dus ach, ik zeg altijd maar dat het aardig begint op te schieten ja.
Ik was voor mijn zwangerschap al wat forser en heb mij altijd geschaamd voor mijn buik, het is daardoor wel een beetje raar nu trots te mogen zijn op dat ding wat me altijd geirriteerd heeft!

Ik ben bijna 18 weken en er begint zeker wel al een buikje te komen. Ben nog niks aangekomen. In de ochtend is er bijna geen buik, maar savonds issie zeker aanwezig. Van mij mag de buik wel komen, dan staan al m'n nieuwe jurkjes beter ;-)

hoi ik ben nu 20 weken maar heb niet echt een dikke buik, als ik iets wijds draag zie je het niet, maar ik denk zo rond de 6 maanden ga je het wel zien, was bij de vorige zwangerschappen ook.

Terug
Bovenaan