Al dikke buik bij 7 weken zwanger?

<p>Is het normaal om al een dikke buik te hebben bij 7 weken? Ik krijg mijn knopen van mijn broeken al amper dicht! <br />of ik wordt gewoon ‘dik’ of is het misschien een tweeling? Ik krijg mijn eerste echo aanstaande donderdag. <br />misschien ben ik wel langer zwanger. Was wel altijd maar 3 dagen ongesteld... </p><p> </p><p>hebben meer van jullie dit? Al zo snel een dikke buik. Liefs </p>

Waarschijnlijk is het gewoon een opgeblazen gevoel, vocht, darmen ect. had ik de eerste weken ook wel eens last van. Nu al een dikke buik krijgen van dat inieminie vruchtje met 7 weken is zowel onmogelijk.

Haha ja hoor! Ik moest bij 10 weken al zwangerschapsbroeken aan . (Eerste kindje) een liep bij 5 weken al met een elastiek aan mijn broek en een open knoop

Jip, dat is vocht of je darmen. Had precies hetzelfde. Je baby zit nog onderin achter je schaambeen, dus kan het nog niet zijn. Die. Komt er pas met ongeveer 12 weken bovenuit zei mijn vk. Broeken mef elastiek hielpen mij. Inmiddels 14+4 en aan de zwangerschapsbroek. Zit toch fijner. ? 

Terug
Bovenaan