Al dikke buik bij 7 weken zwanger?

Hier niet zo zeer dat ze niet meer passen meer ze zitten gewoon niet meer fijn. Steeds het gevoel dat ik dan teveel mijn buik in hou waardoor ik dan uiteindelijk buikpijn krijg. Ik draag gewoon veel leggings met een rokje zodat ik niet per se broeken aan hoef. 

Heb ik ook gehad bij beide zwangerschappen en beide 1 kindje. Ik dacht ook aan een tweeling of al langer zwanger, maar inderdaad komt je baarmoeder pas na 12 weken boven het schaambeen uit. No worries, het is normaal, maar je leest er weinig over. 

Komt door je hormonen, die ontregelen ook je metabolisme waardoor je veel sneller een gevoelige en opgeblazen buik hebt (en bijv ook vaker moet plassen).
Ik had het bij mijn eerste kindje, kon met 6 wk geen spijkerbroek meer verdragen, toen nog tot de eerste echo met 9 wk gewacht en daarna meteen een zwangerschapsbroek aangeschaft. 
Ik ben nu pas 5 weken en zit ook met een open knoop op de bank. Straks maar eens uitzoeken of ik mn leggings van vorige keer nog bewaard heb, zal ze gauw weer nodig hebben ?

Terug
Bovenaan