Al drie dagen in het ziekenhuis en nog niets

Perecies, ik begrijp heel goed dat je het spuug zat bent. ik duim voor jouw dat alles wat voorspoediger gaat en dat je snel van je kleine spruit kan genieten. Heel veel suc6 met de laaste dagen

En hoe gaat het ermee k,hoop zo voor je dat de bevalling achter de rug is hier is alles nog rustig wordt t,wachten echt beu k,hoop dat as vrydag toch echt alles achter de rug is anders wordt ik echt niet goed en ga k,gillen

Sinds gister ochtend een ballon. Het was aardig aan het rommelen. Hardebuiken en krampen. Maar nu weer rustig. Morgen afwachten wat verder de planning is leg nu bijna een week in het ziekenhuis maar de bevalling wil maar niet op gang komem

Ik hoop voor je dat het ook wat vlotter gaat dan bij mij. Gelukkig komt dit niet vaak voor en staat voor het inleiden gemiddeld 1 a 2 dagen.

He joh vervelend ik hoop zeker dat t,by myn niet zo lang gaat duren ten 1e heb ik er nog 1 v 3jaar rond lopen heb wel onderdak voor hem maar wil echt niet zo lang meer wachten dit omdat k,nu al 8 dagen dus as donderdag al 10 dagen over tyd loop dus zit er echt niet meer op te wachten om nog een week langer te moeten wachten k,wordt dan echt gek

Terug
Bovenaan