al een afspraak met het kraambureau?

hoi hoi!

wie heeft er al en afspraak met het kraambureau?
wanneer komen ze meestal kijken?
ik hoor hier in de buurt nogal wat wisselende dingen, dus ben nieuwsgierig of iemand van jullie al gebeld is....

groetjes

Bij ons zijn ze afgelopen vrijdag langs geweest. Ik was toen precies 32 weken zwanger.

Hele leuke dame, die alles goed wist uit te leggen. Hoe het zit met verzekeringen ed, maar ook over zorg voor de baby en borstvoeding en wat je in huis moet hebben, en wat de kraamhulp precies voor je kan betekenen en hoe ze werken. Ook kon ik terecht met mijn vragen over bevalling ed. De kraamhulp komt ook voor het eerst tijdens de bevalling om te assisteren. Dat vond ik ook fijn om te horen.

Tot nu toe goede ervaring dus.

Hoi hoi,

Bij mij is ze ook afgelopen vrijdag geweest! ik was toen 32 wkn en 1 dag!

Heel interessant en ze heeft ook even naar de kinderkamer en slaapkamer gekeken en ik kon ook met alle vragen bij haar terecht!

Groetjes Sabina

Bij mij is ze gister geweest was toen 31.6 weken zwanger. Ze bellen je als het goed is vanzelf. Bij mij met zo'n 31 weken. Ook komt mijn kraampakket deze week. Dus dat is mooi.

Liefs Margot

hmmz nou dan wacht ik nog wel ff af.
vrijdag ben ik 31 weken, dus de telefoon zal binnenkort wel gaan!

willen ze ook dingen weten? ze stellen toch geen moeilijke vragen he?

Nee hoor ze stellen geen moeilijke vragen vondt ik, maar elk kraambureau is anders de ene gaat namelijk wel je kamertje controleren enz. en de ander weer niet die gelooft het allemaal wel. Bij mij zijn ze wel wezen kijken en maar goed ook, want ik moet een ander dekentje kopen voor in de wieg.

Margot

Hoi,

Bij mij komen ze 19 januari. ik ebn dan ongeveer 35 weken.

Hmmmm, moet ik toch maar eens aan de gang met het kamertje etc!

Gek, bij de eerste had ik het allemaal al klaar! Nu moet ik nog beginnen!
Heb nog even! Nog 2 daagjes werken en dan verlof! Krijg ik wat meer tijd voor mijn nestdrang.,

Hier nog helemaal niets gehoord. Bij mijn eerste was het rond de 35 weken geloof ik??
Het varieert volgens mij heel erg per kraambureau. Ergens tussen de 30-36 weken?
Ik zal wel zien. Babykamer is toch nog niet klaar, dus ze mogen van mij nog echt wel even wachten, ha ha!

Terug
Bovenaan