al een afspraak met het kraambureau?

Hoi,

Ik heb zelf ook nog geen afspraak. Ik heb wel gebeld waar ze blijft! De telefoniste antwoordde dat zij rond 34 weken komen. (het zal maar eerder zijn?) Dus zullen ze mij wel over de kerst zetten. Nou ja , ach ik weet dat het niet zo veel voorstelt. Wij zien wel..

Groetjes Therablondi

hoi hoi,

ik ben nu bijna 31 weken zwanger en heb 8 januari een afspraak met het kraambureau!!
is bij ons eigenijk puur bijzaak aangezien onze vriendin daar werkt en bij ons de bevalling en kraamtijd doorbrengt!!!
dus is eigenlijk meer gezellig klessenbessen whahah
en een aantal dingen op en rij zetten!!
maar daar weet ze al vanaf!!

liefs mamsy

ik heb nog niks gehoord.

vorige keer kwam ze toen ik al thuis zat met verlof.
volgens mij rond de 35/36 weken ofzo.

we wachten het telefoontje wel af!

(wij hebben het kamertje nu ook nog niet klaar hahaha, was met de eerste wel helemaal gereed al. werken we de komende weken aan...leuk leuk leuk!)

groetjes Elise

Jeetje wat laat allemaal, ik heb voor de 29e week al de kraamzorg thuis op bezoek gehad. Vooral veel algemene vragen en boekjes over de organisatie, de zorg en borstvoeding. Ze ging helemaal niets controleren (voor niets het wiegje opgemaakt) maar vond het wel leuk om even te kijken naar de babykamer als ik daar geen bezwaar tegen had. Erg ontspannen allemaal dus!!

ik ben deze week gebeld.
8 januari komt er iemand kijken...

ik ben dan 33+6

ach het kamertje is klaar, de spulletjes aangeschaft. en heb zelfs de babykleertje ed. al gewassen. morgen (of overmorgen)  moet ik aan de strijk...
het kan maar klaar zijn toch?

Terug
Bovenaan