al een buikje

Hallo allemaal

Ik ben nu 16 bijna 17 weken zwanger van mijn 1e kindje, maar heb nog steeds buikje. Als ik het niet tegen iemand zeg, zien ze het dus ook niet. Zijn er mensen die dat ook hebben en ongeveer net zo ver zijn als ik?

groetjes
 
heel herkenbaar had ik ook bij me eerste zwangerschap.
totdat ze het zagen en zeiden wat leuk meid voor je hoe verben je?
oohh bijna 30wkn pff vond het niet bepaald leuk,maar ja nu ben ik maandag 17wkn en ik heb al een aardig buikje die ik lekker aan iedereen schouw.hahah
groetjes cora
 
ik ben nu zwanger van de tweede, maar ik weet nog bij de eerste dat ik ook op een gegeven moment zoiets had van pfff waar blijft die mooie dikke buik nou? maar dan ineens als het begint te groeien gaat het heel hard! ik ben nu dus zwanger van de tweede en nu had ik in het begi al gelijk met een paar weken al een buikje maar uiteindelijk is deze buik in verhouding toch minder groot als bij mijn eerste. gek is dat he?! ik ben nu 30 weken zwanger en heb foto's van toen ik bij mijn eerste ook 30 weken was en je ziet duidelijk verschil. en de baby is van hetzelfde geslacht als de eerste. tis maar net hoe de baby in je lichaam zit denk ik.

zou me niet druk maken hoor. de baby zit gewoon wat verder naar achteren.

xxx jolanda
 
Thanks Ladies,

Nee hoor, ik maak me er helemaal niet druk om, maar ik vroeg t me gewoon af of nog meer mensen dat hebben. Ik vind het juist grappig, want ik al me gewone kleding nog aan.
 
het kan gebeuren dat je nog geen dikke buik hebt, kan later komen, ik ken iemand die had met zwangerschaps gym nog niet echt een buikje en bleek dus dat ze heel veel rust moest nemen en gewoon niet meer mocht werken, en sinds dien is haar kindje gaan groeien.

dus ik zou als ik jou was even met de verloskundige of gyn bespreken, wil ej niet bang maken ofzo hoor, absoluut niet, sorry als het zo over komt.

s6 ermee
 
geloof me ik was 7 weken zwanger en bij mij kon iedereen het vanaf het begin zien. dus meteen hoever ben je eh tja 7 weken.....owh dacht al veel verder. nu ben ik 33 weken zwanger van onze eerste en heb een behoorlijk dikke buik maar dat heeft ook wel weer wat,alleen krijg je dan te horen zeker bijna uitgeteld offe het wordt zeker een tweeling.....tja alles heeft zijn voor en nadelen he.
 
Terug
Bovenaan