al een buikje

Bij mij vroegen ze ook met 12 weken of ik in verwachting was, nu ben ik inmiddels 25 weken en kan je er niet omheen, nu wordt er gevraagd of ik al bijna uitgerekend ben. Straks vanaf 30 weken is tie echt enorm en vind ik het zelf niet zo mooi meer, nadeel is ook dat na de bevalling die buik nog een poosje blijf zitten alsof ik nog steeds zwanger ben.

Maar vanaf 20 weken zie je het bij de meeste wel komen hoor, dan gaat het ineens hard.

 
bij mijn eerste zag je al heel snel een buikje, met 10 weken kreeg ik al de vraag of ik zwanger was. Maar dat waren er ook wel gelijk 2 dus zal daar wel aan gelegen hebben. Nu ben ik zwanger van mijn 6e en vind ik dat ik met mijn 31 weken een mooi buikje heb.
 
ik ben zwanger van de eerste en mijn buik groeide pas vanaf de 20ste week... toen ging het ineens heel snel... inmiddels ben ik 36 week zwanger en is het een enorme buik geworden... maar wel alleen naar voren gelukkig :D

 
Ik ben vandaag 27 weken zwanger van de tweede en het begint nu langzaam aan te groeien, maar als je het niet zou weten zou je niet zien dat ik zwanger ben. Het is wel zo dat ik van mezelf al stevig ben dus dan valt het niet zo op.
 
Toen ik zwanger was van mijn eerste, kon je tot aan de 24ste week niks aan me zien, na die tijd kreeg ik een klein buikje en de laatste 4 weken groeide m'n buik met centimeters per dag. Aan het einde van mijn zwangerschap had ik een toeter waar je u tegen zei. Ben nu 26 weken zwanger van onze 2de en die buik kon je al vanaf de 15de week duidelijk zien.....

Maar ervaring heeft mij geleerd dat de grootte van je buik niks te maken heeft met hoe groot je kindje is/word. Mijn dochter was bij geboorte namelijk dysmatuur (te licht en te klein, maar geboren met 40 wk en 1 dg). Dat heeft ze ondertussen helemaal ingehaald.
 
Terug
Bovenaan