Al een buikje?

Hoi,

Zoals de titel al zegt: zijn er al meer mensen waar je het al bij gaat zien?
Ik heb het gevoel dat m'n buikje met de dag groeit. M'n man en m'n moeder zeggen ook dat je het al echt begint te zien.
Tsjonge, dat is wel heel snel. Bij mijn zoontje zag je het pas met 23 weken!
Zou het komen omdat dit de tweede is?

Hoii, ik ben 6weken zwanger en uitgerekend op 25 september ik vind wel dat mijn buik wat opgezet is maar of dat al vanaf de baarmoeder begint?? Ik heb het idee dat er veel lucht in mijn darmen zit... groetjess

Hoi,

Ik ben nu 9,5 week zwanger maar ben zelf best wel stevig dus zie het nog niet echt. Wel merk ik dat ik wat opgezet ben maar of dat echt al een buikje is..

Groetjes

het kan natuurlijk maar meestal is het dat je darmen gaan opzetten / verplaatsen door de hormonen, je kan een opgezette buik hebben.
Maar dat het met een 2e sneller gaat is denk ik wel zeker. Maak me daar best zorgen over want bij mijn zoontje zag je al wat met 10 weken...

Ik ben morgen 7 wkn zwanger en vind zelf dat ik wel een buikje begin te krijgen, vooral omdat mijn darmen hoger komen te liggen en nog niet zozeer van de baarmoeder zelf.

Hoi,

Ik ben vandaag 9 weken en ik heb al moeite met mijn gewone kleding.
Nu heb ik vorig jaar 2 miskramen gehad en dat waarschijnlijk omdat het zo kort geleden is, gaat het bij mij erg snel uitzetten.

Ook mijn borsten zijn al behoorlijk groter, al meer als een maand.

Ik kon met 6 weken m'n gewone broeken al niet meer aan. vorige week na de eerste echo (met 8 weken) hebben we het iedereen verteld. De meesten zeiden: ik dacht al dat ik wat zag...
Met de eerste zag je het pas met 10 weken. En nu lijk ik wel zo ver als toen met 20 weken.
De verloskundige zei ook dat het normaal was dat de boel al wat was uitgerekt door de eerste.

Bij mijn eerste zwangerschap was ik 16 kilo zwaarder toen viel het minder op,nu pas ik al niet meer in mijn gewone kleding zeker de broeken met knopen gaan niet meer dicht.
Ik draag zelf heel veel jurken en rokken je ziet het bij wel al heel goed,maar ja ik vind dat het nu ook wel mag hoot.

Terug
Bovenaan