Al een buikje?

Bij de eerste begon je pas iets te zien bij 20 weken, maar nu lijkt ik door dat darmenbuikje al wel 25 weken zwanger. Echt niet normaal.
Ben blij als we de echo gehad hebben en die goed is. Kan ik het daarna aan iedereen vertellen, want inhouden lukt niet meer.

Heb de echo de dag voor carnaval, dus dan kan ik het meteen vertellen. val anders toch wel door de mand, als ik weer geen bier drink dit jaar.....hahaha.

Ik ben morgen 6 weken, en nu heb ik nooit echt een sixpack gehad, maar ik merk wel dat mijn buik wat opgezetter is. Dit was bij mijn eerste zwangerschap ook het geval al na 7 weken. ( is uiteindelijk mis gegaan bij 9 weken ) Ik denk dat dit komt door dat het allemaal ruimte gaat maken. Dit vertelde mijn verloskundige ook.

Voor ik mijn test had gedaan zei mijn tante al tegen mij dat ik er zwanger uitzag ivm mijn buik. Ze had uiteindelijk gelijk. Ik hoop dat het nog even zo blijft, want we willen het graag nog even voor ons houden ivm met de vorige zwangerschap!

Dit is nu mijn 3 de kindje
En ben nu ruim 6 weken zwanger,
Maar alleen de avond zet mijn buikje ieties op,
bij mijn andere 2 kinderen kon ik het pas zien vanaf een week of 25...

We hadden het er nog over op het werk. Waarschijnlijk zie je het eerder als je wat kleiner bent. Als je lang bent is er alle ruimte voor de organen om zich iets te verschuiven. Maar bij de 'kleintjes' onder ons kan alles alleen naar voren...
Ik ben 1.63 en het is al duidelijk zichtbaar (bij de eerste was het ook al snel zichtbaar)

Wat denken jullie, klopt deze theorie?

Mijn buikje is ook al behoorlijk. Ik heb al een zoontje van 2,5 en 1 maand voordat ik zwanger raakte had ik een miskraam bij 5,5 week. En ik heb slappe buikspieren.... Maar het klopt hoor dat je bij een 2e of 3e al het buikje sneller gaat zien. Zei de verloskundige ook bij mij.

Voor mij is het mijn eerste kindje. Heb deze week wel het idee dat mijn buik wat uit begint te zitten, maar denk dat het meer mijn darmen zijn. 's Avonds is het in ieder geval nog erger.

Terug
Bovenaan