Al een definitieve naam?

Toevallig ben ik vannacht nog 'bevallen' van een zoontje en nu zijn we het al helemaal eens over de meisjes naam maar voor de jongen ben ik er nog niet aan uit.
Mijn man stelde laatst wel wat voor, maar ik weet nog niet of ik die naam wel leuk vind. Ik moet de naam de rest van zijn leven meegeven en voor de meid vind ik hem dus wel erg leuk.

Vannacht stelde mijn man dus ook de vraag: Doe we die naam nu gewoon of wat en omdat het kindje al geboren was moestne we toch snel wat verzinnen!!

Ik ben toch blij dat het maar een droom was.

Groetjes Alma
Elske 9 maanden
Frummel 28 weken

Ik had toen ik nog samen was met mijn (ex)vriend voor een meisje al heel snel een naam Romy Dat was de enigste naam waar we het eens over konden worden.Voor een jongen werden we het niet eens maar toen we wisten dat het een meisje werd was dat probleem ook opgelost.Maar aangezien mijn (ex)vriend ander halve maand geleden vertrokken is kon ik naar andere namen zoeken heb nu zelf de keus en heb nu een hele mooie naam gevonden.Ik ga ook niet verder kijken/zoeken want anders blijf ik twijfelen

Wij hebben de namen gelukkig ook al klaar.

Voor ons was de extra handicap dat we  3 setjes moesten bedenken omdat er twee op komst zijn. In meisjesnamen bedenken blijken we erg slecht te zijn maar het is gelukt!

groet,
Jinny

Ja, ook wij zijn helemaal klaar nu!
Het kaartje is naar de drukker voor een proefdruk!
De initialen zijn straks; LJE, hihi spannend!!!!

Nou doei!

ja de naam van onze zoon stond al vast toen mijn zwager 36 jaar geleden geboren werdt haha mijn man heeft altijd gezegt dat als hij een zoon kreeg het na zijn broer(tje) zou noemen,, ik vind het zelf ook een mooie naam dus daar waren we zo over eens dat zelfs de kinderen hem ook al bij zijn naam noemen ahaha
het is wel heel moeilijk ja want je kind moet er toch zijn of haar hele leven mee doen,,soms hoor ik wel is namen dat ik denk jee wat zielig voor dat kind he,, maar ja die ouders vonden het wel mooi anders zou het kind niet zo heeten, mijn dochters zijn alle 3 blij hun naam dus dat hebben we goed gedaan nu hopen dat hij zijn naam ook mooi vindt,,,,

veel liefs cora

ps het komt wel vaker voor dat mensen geen naam voor hun kindje hebben maar dat ze eerst het kindje moeten zien en dan dat de naam vanzelf komt ,,

hoi

ook wij zijn er aan uit   voor onze knul,vond een jongens naam wel moeilijker om eerlijk te zijn.meisjes naam hadden we al voor dat ik zwanger was.en ook wij hebben sinds vandaag de geboortkaartjes besteld,eerst een proefdruk 10 sept. gr wendy

Terug
Bovenaan