Al een dikke buik?

Hallo allemaal.

Als het goed is zijn de ergste kwaaltjes achter de rug.
Ik heb een vraagje. Hebben jullie ook al zo'n dikke buik? Ik ben nu bijna 14 weken maar ik kan het nu al niet meer verborgen houden. Ik weet dat het bij iedere volgende zwangerschap sneller gaat maar dit is wel extreem.

Ik maak me dan ook gelijk weer zorgen omdat ik weet dat een symptoom bij een partiele mola zwangerschap (heb ik de vorige zwangerschap gehad) dat je snel een dikke   buik krijgt. Maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat normaal is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen geruststellen. Misschien wat buikfoto's?

Leuke foto Martine. Heb ook al een aardige buikje. Merk wel dat het deze keer harder groeit (3e kindje). Heb er eerlijk gezegd nog geen foto's van gemaakt. Doe ik meestal na 20 weken pas omdat het dan echt duidelijker is maar misschien deze keer toch eerder als het zo lekker door blijft groeien. Ben ook wel nieuwsgierig naar de buikjes van de andere mama's.

xxx jacy 16w 1d

Ja, ook hier al een duidelijk zwangere buik!!!
Verbazend hoeveel sneller het gaat bij een 2e !
Bij mijn eerste was ik blij dat je met 20 weken iets zag komen...
En nu lijk ik soms al wel 25 weken zwanger !!!
Maarre, ook wel weer leuk !
Kan niet wachten tot de bewegingen duidelijker worden.
Nu af en toe een plopje vanbinnen !!!! Met 12 weken al, zo leuk !
Geniet! Groetjes Charlene (15 wk +2)

hoi juffrouw,

ik ben nu 12.6 weken en bij mij ook duidelijk een buik.
met 6 weken zagen collega's het al, jammer want ik wou het niet vertellen, er liepen al weddenschappen dat het een tweeling zou zijn, hihi daar is dus niemand rijk van geworden.

Nu zien ook onbekende mensen dat ik geen bierbuikje heb lol maardat er echt wat in groeit, ik ben er juist super trots op omdat je bij mijn eerste   pas wat zag met 6 maanden. Ik weet dat de buurman nog riep, hee wat leuk ben je al lang zwanger.....ja hoor was al lekker overtijd!!!!!

ik genniet er dus wel heerlijk van!!!

martine, leuk dat je er een foto op hebt gezet, super buikje hoor, echt niet meer te verstoppen he?

groetjes moeke

hee mama's kijk anders even bij google zoekprogramma's, zwangere buiken foto's, dan kun je kiezen uit veel sites met allemaal buiken foto's met weken erbij.

groetjes

Hoi Moeke,

Ben na jou berichtje maar gaan googlen en kwam gewoon een foto van mezelf tegen van 2 jaar geleden. Erg leuk, was helemaal vergeten dat ik toen een foto had opgestuurd. Blijkbaar zijn de sites toch niet up to date.  Was toen 37  weken en 4 dagen zwanger van mijn zoontje. Hij staat bij kindjeopkomst.nl.

xxx Jacy

hoi jacy,

ja daar was ik ook aan het kijken lol, misschien ben ik je wel tegen gekomen, wel grappig dat je jezelf dan ineens tegen komt.
Vond je dat niet raar dan??? hihi zie je ineens je eigen buik!!!

Er stonden ook heel erg mooie foto's bij, 1 buik was met winnie de pooh beschilderd, echt super leuk.

groetjes

Terug
Bovenaan