Al een dikke buik?

Ja vond het idd raar om mij eigen buik te zien ook omdat ik totaal was vergeten dat ik toen foto's had opgestuurd. Niet 1 maar 2x zelfs. Had nog niet alles gezien dus ging ik verder naar beneden scrollen en ja hoor weer eentje met 30 w + 2d. Hoe vergeetachtig kan een mens zijn, hahaha. Leuk idd die beschilderde buikfoto's, erg mooi gedaan.

Liefs Jacy

Dit is mijn buik! Ben nu ruim 16 weken en ook wel een stuk dikker dan bij mijn eerste zwangerschap rond deze tijd. Dat ik nu al mijn eten binnen houd schelt ook wel natuurlijk:). Mensen durven nu ook uit zichzelf te vragen of ik soms zwanger ben, hihi.

Niks te zien helaas. Ik krijg die foto niet ingevoegd.
Moet je op extern plaatje invoegen klikken? En dan de link van de foto kopieren en inplakken? Tenminste, dat is wat ik gedaan heb. Weet echt niet hoe t anders zou moeten. Kan iemand mij helpen???

hahaha!
Herkenbaar!

Vandaag riep iemand naar mij (een bekende) hee juffrouw dikbuik!
Hoelang moet je nog??

Ik zei nog 25 weken!
Huh?

Mijn buikje lijkt ook al wel 5 maanden zwanger, het gaat echt heel hard, wel jammer dat ik nog niets voel.
Ik kan er echt van genieten, de vorige zwangerschap was ik de hele winter zwanger en in het voorjaar bevallen, is ook leuk want dan kan je lekker veel wandelen met de baby met mooi weer. Nu is het leuk omdat je in het voorjaar en zomer lekker kunt pronken met je buik!

Dames, pronk er maar lekker mee, voordat je het weet baal je weer van je blubberbuik als je eenmaal bent bevallen.

groet
mamajb

leuk he die buik.
ik heb bij sem elke week een foto gemaakt, en ben nu toch wat laxer, dood zonden.

je zet je foto erop als je een hyves acount heb heel makkelijk.
ga naar de foto op je hyves.
rechtermuisknop kopieren
en plakken ik het scherm waar je je teskt zet.

succes.

xxxxx  

16.1 weken vieze spiegel haha en omdat  mijn hoofd er altijd raar opstaat heb ik het maar bewust raar gedaan ;-)

Terug
Bovenaan