al een half jaar bezig en nog steeds onregelmatig ongesteld

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames, hier ben ik weer ben ff er tussen uit geweest om er niet veel over te denken,

mijn vraag is, ben iets meer dan een half jaar van de pil af, maar nog steeds onregelmatig, is niet 3 dagen overtijd, maar minimaal 1 week, kan oplopen tot een maand, wat kan ik het beste doen afw8 of niet?

wie heeft dit ook mee gemaakt, of heeft het ook?

greetz suzette

hey suzette

ja ik heb dat inderdaad ook.
ben al meer dan een jaar van de pil af
zeer frustrerend is dat.
mijn laatste ongie was 19 mei heb eind juni al een test gedaan maar die was negatief.
ben nu van plan om eens even bij de dokter langs te gaan miss voor jou ook een goed idee.

nou groetjes en veel succes ermee
denkertje 24

Hoi meiden,
Zou gewoon naar de huisarts gaan hoor! En laat je niet van het kastje naar de muur sturen! Lekker daadkrachtig overkomen, is soms moeilijk weet ik. Maar het is je eigen lichaam en soms heeft die wat hulp van buitenaf nodig toch? Weet niet wat ze aan dat onregelmatige kunnen doen maar niet geschoten is altijd mis!
Sterkte, groetjes Rimke

Hoi.
ik zou als ik jou was even de huisarts bellen en je door laten verwijsen naar een gyn. de huisarts weet er vaak niet zo heel veel vanaf, Ik was zelf ook heel onregelmatig en ben bij de gyn terecht gekomen en bleek dat ik pco ha te veel eieren daar kan je dus ook heel onregelmatig van worden. en als je overgewicht hebt dan kan dat ook een oorzaak zijn,
Ik had zelf een spieraaltje en heb die in jan eruit laten halen, en ze zegen dat dat niet hoeft uit te werken maar ik geloof daar niks van er heeft toch iets in je lijf gezeten en je moet wennen dat dat er dus niet meer zit, ik ben nu vanaf deze maan weer een beetje regelmatig, eerst had ik een cyc van 40 dagen en dan weer 38 dagen. en nu heb ik 25 dagen en voel ik mijn eisprong, dus dat is een vooruit gang,

ga gewoon even naar de huisarts en dan naar de gyn en blijf er niet mee lopen, je wordt er alleen maar onzeker van en dat is ook niet bevordelijk om zwanger te raken,

heel veel sterkte en we horen het wel.

groetjes sherina

Hoi Suzette,

Ik was ook nadat ik met de pil was gestopt heel onregelmatig ongi, soms zaten er wel enkele maanden tussen (kun je je voorstellen hoeveel testjes me dat heeft gekost) pas na bijna twee jaar ben ik naar de gyn gegaan en ook ik bleek policystic olvaries te hebben (zoek maar op op internet, blijkt heel veel voor te komen) een van de symptomen is een onregelmatige menstruatie. Om een lang verhaal kort te maken; na twee cycli clomid was ik zwanger en heb ik inmiddels een prachtige dochter. Dus mijn tip ga naar de gyn en vraag of hij wil kijken of het bij jou misschien ook pco is.

Succes.

groet van Martiene

thnx voor jullie reactie, ik ben al naar de huisarts geweest toen ik meer dan een maand overijd was en toen heb ik een tetst gedaan bloedgeprikt en was niks, ik moest er maar niet aan denken, en het uitstelsel komt omdat ik dan onbewust mee bezig ben, nou de laatste tijd helemaal niet, dus weer naar de huis arts is voor mij een gvoel van dat ik een zeurende meisje ben, ben al onzeker en dan misschien nog, weet iemand anders een andere tip, sorry

greetz suzette

Hey hallo,

Ik ben toevallig vanmiddag bij de huisarts geweest omdat mijn cyclus ook heel ongregelmatig is. Ik ben in maart gestopt met de pil en daarna 1x ongi geworden. De huisarts heeft me nu doorgestuurd naar de gyn. Als ik jou was dan zou ik gewoon naar de HA gaan. En laat je inderdaad niet van het kastje naar de muur sturen. Gewoon duidelijk aangeven wat je wilt.

Succes

Groetjes Taat

nou dan volgens   jullie moet ik dan naar de huisarts oke dan zeg ik van joh ben heel erg onreglmatig, wat gaan we hier aan doen , en als ze zeggen van joh neem teunisbloem zal ik dan daar eerst aan beginnne of nie, heb zo onreglmatig, dan weer 28 dan weer 48 meestal zit ik tussen de 30 en de 40 soms langere dagen kwa cyclus, zit nu al op 37 als ik van 28 dagen uit ga, ik weet nooit wanneer ik uit moet rekenen ik ga meestal maar van 28 dagen uit, want is zo verschillend, ik wordt hier hopeloos van ,

greetz suzette

Terug
Bovenaan