al een week bruinverlies voor ongi: wat is dat?

Je zget dat je 12 dagen na de eisprong ongesteld werd, en dat je dacht dat dita ltijd 14 dagen was.

Die 14 dagen is een gemiddelde. En niet iedere vrouw voldoet aan dat gemiddelde. Mijn Lutheal fase (zo noemen ze de fase van eisprong tot menstruatie) is 11 a 12 dagen.

Miep

Ha meiden, dat is het inderdaad, aloe vera drank, je kan het zonder doktersrecept kopen, ik bestel het bij mijn schoonzus, die het van vinco heeft...de site is
www.vinco.nl het is echt goed spul, heb nog geen negatieve reacties er over gehoord...echt het proberen waard!!!  

succes! Liefs Em

Argh, ik heb gisteren mijn eisprong gehad en vanmorgen weer een klein beetje bruinverlies. Ik ben meteen naar die site gegaan en een maitje gestuurd, ik kan namelijk nergens vinden waar je formina kan bestellen op de site.
Misschien valt het allemaal wel mee en is het deze keer een keertje raak. We hebben 'netjes' geklust om de dag en het moet toch een keer lukken? Gisteren wel drie mensen die aan  mij zo ongeveer vroegen of het niet eens tijd werd en dat het allemaal zo leuk is kinderen. Zo irritant, ik ben echt van plan om als ik eindelijk een keertje zwanger ben al die mensen te vertellen dat ik al maanden bezig was. Hoop dat ze er iets van leren.  
Groet van een beetje sjagerijnige muis (sorry)

Hallo dames!

Ik heb altijd bruin bloedverlies gehad een week voordat ik ongi moest worden.
Vorige maand heb ik het niet gehad en deze maand maar 1x klein beetje, vanaf deze maand zijn we het ook aan het proberen.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat het is..
Ovulatie??

Groetjes ssuss

Terug
Bovenaan