Al een week niet kunnen slapen... zit er helemaal doorheen!

Hey Janet,

Ik weet hoe frustrerend slaap problemen kunnen zijn, ik heb er altijd last van behalve nu ik zwanger ben. Slaapproblemen zijn vrijwel altijd   psychisch. Waarschijnlijk ben je onbewust veel te druk met van alles. Ik zou zeggen, als alle adviezen die de andere gegeven hebben hebben niet helpen. Dat er nog maar 1 ding op zit.

Ik neem aan dat je al in je verlof zit, of nog 1 weekje. Zorg dat je geen definitieve afspraken met mensen maakt en slaap gewoon wanneer je er behoefte aan hebt, ook al is het 10 uur in de ochtend of vijf uur 's middags. Ik verzeker je, het zal helpen, ookal ben je compleet uit je ritme. Je hebt je rust hard nodig voor de bevalling.

Wat je vooral niet moet doen is je frustreren wanneer je niet kunt slapen. Ga er dan uit en doe de was of ga stoffen.

groetjes Evy

Dank voor de tips. Na een hele week niet te hebben geslapen, en echt alles geprobeerd te hebben ben ik vanmiddag doorverwezen door mijn VK naar t ziekenhuis, daar is alles gecontroleerd, en alles wat goed gelukkig.
Verder heb ik voor 4 dagen slaapmedicatie gekregen.   Dus t einde is hopenlijk in zicht.

Nogmaals bedankt voor jullie tips

Liefs
Janet
36 weken

Terug
Bovenaan