Al eens een kip zien wippen??

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Al eens een kip zien wippen? Nou ik wel! Heb er zelfs al eens achterop gezeten en heerlijk dat ik het vond!! Voor de duidelijkheid, ik heb het over een wipkip natuurlijk!

Morgen ga ik een échte wipkip, dus zo een op veer ala speeltuin, kopen en plaats ik hem hier in de tuin.. Ik ben er helemaal happy mee!

Roger had, toen ik vertelde wat ik gekocht had, zoiets van:"Heb je haar weer haha.. Tis nu al een complete speeltuin!" Ik vond het vroeger altijd geweldig op op zo'n ding te zitten en dan zó hard te schommelen dat ik de kop van het paard in het gras boorde en de staart op den duur  een stomp werd hihi..

Heb dus eigenlijk de wipkip voor mezelf gekocht, sssttt..  

<--- Precies dezelfde als die op het plaatje

Zondag ga ik hem dus in de tuin graven en hoop ik dat Kay er, of zijn vriendjes, er veel plezier aan mogen gaan beleven. Foto's volgen uiteraard!

Esmé mv Kay

wat gaaf...wist niet eens dat je die dingen gewoon kon kopen. Veel plezier alvast!

Jahhhh die zijn gaaf, wij hebben ze hier in het speeltuintje.
Dus ben stiekem met Danique voorop en ik achter op aan het wipkippen hahaha

Kijk,.. Jij snapt wat ik bedoel!!
Mama gaat gewoon achterop! Joehoeee... Als hij straks wat ouder is wil hij dat namelijk niet meer want dat is suf..

Jah
nu kan het dan staat het niet zo stom dat je er op zit.
Dan  heb je een excuus dat je het voor je kind doet omdat die het zo leuk vind
Maar die heeft gewoon geen keus die moet gewoon mee erop voor mama hahaha

Liefs Ilse mv Danique

Hahahaha ik vind dat echt iets voor jou
Ik zie je ook al helemaal voor me op dat ding!

Hier is wel Yoëll zn hobbelpaard uitgeprobeerd, mama met haar grote mond; tuurlijk pas ik daar op
Met als gevolg toen ik opstond..... het hobbelpaard hing aan mn kont en schoof er heel langzaam van af
En dat is nu dus het toppunt van een DIKKE kont!

(hmm met dit verhaal ga ik problemen krijgen)

Ha ha ha Pauline, ik zie het helemaal voor me. Doet me denken aan het speeltuintje tijdens onze vakantie met 2 schommels. Eentje met babyzitje en een gewone. Ik had Julian in de babyschommel gedaan en dacht er zelf even naast te gaan zitten schommelen. Zat ik gewoon klem met mijn kont en heupen! Gelukkig keek er niemand, behalve mijn zoon. Ik schaamde me diep. Een dag later gebeurde mijn vriend hetzelfde. Lullig voelden we ons hoor!

Tja, en zo'n wipkip. Ik zou het niet meer durven proberen, behalve als die achter in mijn tuin stond natuurlijk!

Huh? zie het plaatje niet meer.. even een andere jatten,..

Tis dus dit model, alleen in andere kleuren en in nieuwstaat natuurlijk..
Als ik daar op ga zitten kom ik er toch nog wel tussenuit?

Terug
Bovenaan