Al eens een kip zien wippen??

HHAHAHHAHHAHHAH!

Dames, we moeten dus niet Daisy, Pauline en Esmé samen in een speeltuintje zetten met mij, want dan kun je me wegdragen hoor! Dan kom ik niet meer overeind van het lachen met al die vastzittende mama's en kindjes die dan staan te kijken: Mama waarom mag ik niet schommelen/wipkippen en waarom zit je vast.....

-X- Marieke

wat onzettend gaaf!! Nooit geweten dat je die dingen kan kopen. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? En waar heb je 'm gekocht? Ik weet wel dat het voor mij onmogelijk is om 'm vanuit NL op te sturen, maar misschien kan ik hier ook eens om me heen kijken voro ongeveer dezelfde prijs. Lijkt me geweldig voor in ons tuintje!

Wat gaaaaaaafff.
Zou ik, uhhh nee, zou Stijn ook wel willen hebben, hihi!

Wipse op je wipperpaardje (ben vandaag van de paarden topics, haha)

Ha ha ha Marieke, lekker melig hoor! Ik ben ook nogal visueel ingesteld, dus ik zie het echt voor me!!

En Esme, die wipkip van jou heeft een paardekop! Ha ha ha!

Super zeg!! Waar kun je die dingen halen? In onze tuin is ook nog wel een plekje!

wij hebben ook een "wipkip" nick heeft hem gekregen van de buren voor zijn verjaardag.
De buren hebben gewoon naar de gemeente gebeld want daar hebben ze vaak wipkippen staan die niet meer gebruikt worden. Gepensioneerde wipkippen dus.

Even een opknapbeurtje en klaar is klara.

Groetjes sandra

Ik ben hem nu aan het ingraven,.. hihi..

Ik heb hem via Marktplaats.nl voor 80 euro.
Gemiddelt ben je er 130 euro voor kwijt 2ehands, dus had een klein gelukje.
Ik wilde persé dit model wipkip omdat je er met z'n tweeen op kunt én ze kunnen er een hele tijd mee vooruit. Je hebt wipkippen als een soort bak waar ze in zitten. Maar als ze wat groter worden passen ze er niet meer tussen/in. Ook wipkippen met een klein voetensteuntje vind ik zelf niks, zit toch niet lekker en wat als ze van die lange staken (benen) krijgen? Nee dit is prima,.. Ben er heel blij mee!

Ik ga verder met graven.. Mocht ik me een hernia scheppen, dan staat hij morgen weer te koop whahahaha!!

Esmé mv Kay

dat van de gemeente dat wist ik niet,.. maar had ook geen zon om plankjes etc te moeten gaan vervangen.

Succes met zoeken dames!!

Terug
Bovenaan