al harde buiken?

Hallo!

Ik ben 18 , 4 weken zwanger... en ik heb ook al een aantal weken harde buiken...Soms wel zon 6 keer per dag...
Gisteren ben ik bij de vk geweest.... ze zei dat het vooral bij de tweede zwangerschap meer voorkomt... opletten of  je niet te druk bent.. en je rust nemen waarneer je kan.....

Liefs Sarah

hoi allemaal...

Heb voor de zekerheid toch maar even naar het ZH gebeld gisteren, de pijn werd steeds erger.....De buik werd steeds harder.....  Nu blijkt dat ik een infectie en/of bacterie in mijn lichaam heb zitten waarvoor ik nu antibiotica heb gekregen..... Ze weten nog niet precies wat het is maar nu hebben ze urine op kweek gezet....
Mooie bijkomstigheid was wel dat ik weer even naar mijn kindje kon kijken, de gyn zei lijkt wel of hij in de achtbaan zit!! Zo beweeglijk was de beeb....
Voel me nog steeds niet goed nu, maar ja kan wel 2 tot 3 dagen duren voor de medicatie aanslaat....

Nou doei maar weer......
Groetjes Elke

Jeetje Elke,

Dat is balen. Maar hoop dat je snel beter voelt met die anti biotica kuur.
Bij mij heeft het volgens mij echt met drukte te maken. Heb nu een paar rustige dagen gehad en dan is het ook direct minder.

Succes, hoop dat het snel beter gaat,

groetjes Marieke

quote: mama van Nienke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2009 11:07:08'));

Jeetje Elke,

Dat is balen. Maar hoop dat je snel beter voelt met die anti biotica kuur.
Bij mij heeft het volgens mij echt met drukte te maken. Heb nu een paar rustige dagen gehad en dan is het ook direct minder.

Succes, hoop dat het snel beter gaat,

groetjes Marieke

Hoi Marieke,

Fijn om te lezen dat het met jou wat beter gaat....
Ik ben gisterochtend begonnen met de medicatie dus ik hoop
dat de pijn morgen wat minder is...
Vandaag ook weer veel pijn gehad, Gyn zegt dat ik 6 paracetamol
mag hebben maar ben daar toch een beetje voorzichtig mee....
Ik wacht wel af...

Groetjes Elke

Terug
Bovenaan