al iets langer bezig om zwanger te raken

Hoi meiden,

Ook al ben ik nog maar net bezig, ik snap jullie frustraties heel goed.
Ik ga er ook vanuit dat het nog  wel een tijdje gaat duren en ergens ben ik ook al heel bang dat het lang gaat duren. Ik leef dus echt  met jullie mee en wil jullie heel  veel succes wensen!

Wij zijn nu pas in ronde 1 voor de tweede, maar vorig jaar ben ik na 15 maanden pas zwanger geraakt.
Ik had tussendoor wel zoiets van .....he het is niet helemaal normaal, een langere cyclus (ik ben niet regelmatig, maar 65 dagen is wel erg lang...)

Daarna ben ik toch gaan temperaturen, ik zie dan heel duidelijk wat er in die periode gebeurt en of er misschien toch iets is gebeurd dat niet goed gaat.

Die zwangerschap is helaas na 14 weken niet goed gegaan en ik ben bij 17 weken dus bevallen van een piepklein babytje van 14 weken.

En sindsdien ben ik 1x ongesteld geweest en nu dus in ronde 1.....maar wij gaan vol goede moed verder en hopen er het beste van!

Allemaal succes.

hallo allemaal,

wat fijn om al julllie verhalen te lezen, het is gewoon prettig om te merken dat je niet de enige bent. ik zal proberen om maar weer vol goede moed verder te gaan en er maar vanuit te gaan dat onze tijd nog wel komt!!!!
Ook wens ik jullie natuurlijk ook alle geluk toe en maar hopen dat ons lange wachten snel wordt beloond.

Ik ben even vergeten wie dat ook alweer geschreven heeft, maar een van jullie moest vandaag naar de huisarts voor iets anders, maar zou het zwanger verhaal nog even aankaarten, ben benieuwd wat de huisarts heeft gezegd.

groetjes Nicole

Hoi meiden.
Ook wij zijn al vanaf april 2006 bezig en het  wil ook niet echt vlotten..
Ik moet volgende week donderdag voor het eerst naar de gyn. dus ben heel benieuwd.
Elke keer idd het idee van gaat het wel goed komen en als het maar gaat lukken, om helemaal gek van te worden.
nou alemaal heel veel succes en een beetje positief blijven!!!

xxx

Hoi Nicole en andere meiden. Niet de moed verliezen hoor! Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje vanaf april 2006, en nu aan het eind van ronde 9 zit ik te hopen dat ik zwanger ben...

Op www.zwangerschapspagina.nl kun je lezen dat het echt niet normaal is dat je binnen een paar maanden al zwanger raakt. Dat is eerder uitzondering dan regel. Het stelde mij wel gerust om dat te lezen, dus surf er ook eens heen zou ik zeggen!

En kom op hoor, op een dag ligt er een prachtig poppetje in jullie armen!

hallo allemaal,

wederom bedankt voor jullie lieve reacties, het is soms zo fijn om sommige dingen nog even een keer van anderen te horen die ook in het zelfde schuitje zitten.
Niekje, nog even een vraagje aan jou, hoe ben jij nu al bij een gynacoloog terecht gekomen? Je bent dus nog geen jaar bezig en toch al naar de gynacoloog, ik hoop dat je daar veel positieve dingen zult horen!!!

succes allemaal,

hallo allemaal,

Dit is de eerste keer hier op het forum, wij zijn inmiddels al 13 mnd bezig zwanger te worden en nog steeds is er niets.
Ik ben pas naar de huisarts geweest en ben druk met temperaturen en het zaad van mijn man word nu onderzocht, we wachten nog op uitslag.
Omdat ik mn omgeving nog niet wil vertellen dat we aan het dokteren zijn voelde ik me best een beetje alleen vandaar dat ik ben gaan zoeken en hier ben terechtgekomen.
Het voeld echt als een opluchting dat je er niet alleen voorstaat en jullie zullen me vast nog wel es zien.
Het is voor ons allemaal spannend en we hopen er maar het beste van.
Succes allemaal en ik lees graag in jullie ervaringen en ondervindingen. groetjes......

Hallo meiden,

Ik zit sinds kort eigenlijk pas op deze site.
Wij zijn nu ongeveer 6 maanden bezig om zwanger te worden en begon te denken dat er iets mis was. Nu ik jullie verhalen lees, zie ik pas dat ik echt niet de enige ben.
Deze maand is het weer niet gelukt, maar we blijven zekers proberen.
Veel geluk allemaal!!

groetjes Sandra

Terug
Bovenaan