Al iets te zien aan jullie buik?

Merken jullie al iets aan jullie buik? Ik heb weer wat gevonden om onzeker te worden hoor.. Een vriendin van mij is 1 week verder en die heeft al zo'n opgeblazen duidelijke zwangere buik (ook 1e kindje) en ik ben nog zo plat als een dubbeltje. Ik ben al klein en mager, dus zou je denken dat je al snel iets zou kunnen zien, maar dat is natuurlijk onzin lijkt me.. Hoe is dat bij jullie??

x

Hoi hoi,

Meestal zie je nog niks hoor. Ik heb wel een klein buikje, maar dat komt waarschijnlijk door mijn darmen die zijn opgezet, maar meestal zie je pas rond de 12 weken pas een beginnend buikje dus niks aan de hand.

Irritant he al de zenuwen. Heb ik ook hoor. Heb helemaal geen zwangerschapskwaaltjes dus lijkt wel of ik niet zwanger ben echt irritant. Kan dan ook niet wachten tot 4 juli de eerste echo is en er dan een hartje klopt.

Nou laten we maar genieten  dat we zwanger zijn als dat lukt hahaha.

Groetjes Margot

hoi!

Ik herken je probleem. Ten eerste, als iemand al zo vroeg een buikje heeft, dan komt dit nog echt niet door de groei van het kindje, maar door vetophoping. Daardoor lijkt je buik dikker... maar bij mijn vorige zwangerschap kon je pas na 20 weken echt duidelijk zien van... hey die is zwanger. Je kon wel eerder wat zien hoor... maar bij mij was dat pas rond 16/17 weken... maar dan heb je zo'n buikje van... is die aangekomen?! hihihi! Maar dan komt het in ieder geval wel echt van de baby... en niet door reserves die je lichaam aanmaakt... om je kindje goed te laten groeien!

even geduld nog... ik weet dat dat moeilijk is hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs supermams

Hoi hoi,
Niets om je zorgen over te maken hoor!! Tijdens mijn vorige zwangerschap liep ik 2 weken voor op een vriendin van mij. Zij had veel (echt veel) eerder een buik dan dat ik die had! Hangt van allerlei dingen af, dus gewoon lekker genieten van alle bewegingsvrijheid die je nu nog hebt, want hij gaat vanzelf groeien en dus in de 'weg' zitten dus!!
Groetjes

ik moest met 4 weken!!! al zwangerschapskleding aan!!! zon buik heb ik...ben nu bijna 7 weken maar lijkt wel 17 weken!! mijn darmen liggen vooraan en tis mijn 2de dus tel maar op...ik wilde het nog ff geheim houden maar niks hoor!!! ach nou ja, tis zo!!

succes allemaal!!

liefs sweety

Geen paniek , je hebt nog weken de tijd om dik te worden (en dan te wensen dat die dikke buik niet zo in de weg zat, ha ha!).
Bij mijn eerste zag ik zelf pas iets aan mijn buik met 16-17 weken, anderen zagen het pas echt met 20 weken en ik ben zwangerschapskleding gaan dragen met 21 weken ofzo. Voor de tijd kon ik gewoon mijn eigen broeken aan. (alleen wel nieuwe BH's moeten aanschaffen, ha ha!) Maar daarna ging het heeeeeeeeeeeeel snel!

Ik kan nu ook zonder problemen mijn eigen broeken aan, maar aan het einde van de dag zie ik er soms een beetje opgeblazen uit (zo voelt het ook), maar in de ochtend is dat altijd weer weg. Ik ben nu ook benieuwd wanneer het buikje gaat komen!

Buikjes zijn echt heel verschillend, dat kan ik me ook nog herinneren van zwangerschapsgym, toen waren we allemaal 25-26 weken en bij de een was nog bijna niets te zien en de andere zag er echt hoogzwanger uit. Allemaal 1e kindjes...

Groetjes, Karin
7 +1 weken

hoi hoi

ik wou dat het bij mij nog niet zichtbaar werd.
ik heb normaal al een klein buikje, maar kan het nog inhouden.
nu lijkt het niet meer in te houde, dus zie je al verschil.

de eerste zwangerschap zag eignelijk iedereen het al met 8 weken.
en nu ben ik 5 weken en 2 dagen en zie ik moeders op school al naar me kijken.

ik zie wel hoe het loopt!
als er maar een gezond kindje uit komt toch? dan maakt mijn buik me niks uit
groetjes

Terug
Bovenaan