Al iets te zien aan jullie buik?

Geen paniek...geen paniek

Ik ben nu zwanger van de tweede maar merk wel dat mijn buik nu iets sneller gaat.
Bij de eerste zag je werkelijk héééél lang niets.
Toen ik 20 weken was moest ik pas andere broeken gaan dragen en ging je het een beetje zien. Toen ik op het werk met zwangerschapsverlof ging waren er zelfs een paar bij die niet eens wisten dat ik zwanger was. Ik ben wel een beetje groffer van bouw en droeg toch strakke truitjes omdat je het gewoon graag wilt laten zien.
Iemand bij mij op aerobics is ook zo plat als een dubbeltje (die zijn er toch niet meer??) en daar zag je werkelijk ook helemaal niets aan. Ze hefet inmiddels 2 gezonde kinderen en is wer helemaal plat en strak.
Dus maak je niet druk...de één tekend gewoon sneller dan de ander.
Er zij toch ook wel vrouwen die aan het bevallen zijn en niet eens weten dat ze zwanger zijn...???die zullen ook niet met een dikke buik gelopen hebben.

Groetjes en niet zo onzeker zijn hoor

Claudia

zo   verschillend bij iedereen, dat lees je maar weer. Zelf pas ik mijn spijkerbroeken niet meer. Ik probeer het nog wat te verhullen want ik ben 8 weken en wil het nog net niet van de daken schreeuwen. Heb en collega gehad die is echt 9 maanden bijna slank geweest daar zag je het echt niet als je het niet wist. Bij jou komt vast wel een buikje je moet alleen nog even geduld hebben.

groetjes mamavanla

Hallo, wij gaan zaterdag maar vertellen aan mijn moeder dat ze waarschijnlijk nog een keer oma gaat worden...ik ben misselijk van mijn buik inhouden haha, zo dik ben ik al. Is toch niet normaal? pas 6 weken zwanger...

hoi,

ik ben nu 8weken en 5 dagen en   heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek al aan, mijn eigen spijkerbroeken paste niet meer en deze zwangerschapsbroek zit heerlijk, dat belooft nog wat voor de komende maanden. Ik heb het ook al wat aan mensen moeten vertellen want er zijn er al die heel vreemd kijken maar het nog niet durven vragen.

succes met de buiken dames

groetjes mamavanla

Hoi,

Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger van de tweede...En mijn broek knelt ook al! Maar dat kan ook komen doordat ik op vakantie gewoon te veel gegeten heb!

Maar ze zeggen wel dat het bij een tweede suwieso sneller gaat! Ik kan eigenlijk niet wachten......

Hoi,

Ik ben nu 7 weken zwanger, maar het buikje is al echt zichtbaar niet te geloven ook mijn cup maat is al met 2 cups verhoogd. Sommige zeggen volgens mij zitten er gewoon 2 of meer in. Nou dat zien we volgende week wel bij de echo. Ben echt benieuwd geworden nu.

Groetjes Margot

Hoi hoi allemaal..
gefeliciteerd met jullie groeiende buikje he!!
geweldig!
Kwil ten eerste ff zeggen, dat dat bij iedere vrouw heel anders groeit hoor.
de 1 heeft met 10weken al helemaal positiekleding nodig en een ander pas vanaf 20weken.
ligt er ook aan of het de eerste is soms of al de 2/3de kindje
Ik ben nu zwanger van onze 2de!
Nadat ik pas een mk had gehad met 7weken ben ik vrij snel erna weer zwanger geraakt! gelukkig! heel erg mooi maar wel weer even spannend.
toen begon mn buikje ook met zo'n 6weken wat uittebuiken zeg maar...net of je teveel gegeten hebt...hihi
dat begint nu dus weer.
ik ben nu 6weken en mn buik wordt al echt dikker.
wel appart want met de eerste zwangerschap had ik dat pas vanaf zo'n 15weken, dan liet ik eens een knoopje open ofzo, maar nu zitten bepaalde dingen al strakker...
is natuurlijk dan ook mn 2de, en dan gaat alles vaak wat sneller zegt men.
mn darmen worden al goed omhoog geduwd denk ik...
ik vind het wel leuk!
Hoop alleen toch dat ik het wel totzo'n8weken kan verbloemen...totdat we de echo hebben gehad en het willen vertellen..
maarja al ziet iemand het eerder, het zij zo... er groeit nu eenmaal weer een nieuw wondertje!!!

Geniet er allemaal lekker van hoor.
Liefs mamaJM

Terug
Bovenaan