al meerdere wat last van nesteldrang?

bij mij gaat het beginnen volgens mij.. ik ben nu begonnen met wassen van babykleertjes een al babykamertje schoon.. en kleertjes erin gelegd.. vandaag me linnekast gedaan.. man weet niet krijg echt de wind in me reet nu. haaha
maar ben nog maar 28 weken maarja kunnen het maar klaar hebben

Ik ben nu 32 weken maar heb er ook al last van hoor. Ben al druk bezig om alles uit te zoeken, wassen strijken en schoonmaken. Voor de zware dingen komt mijn moeder straks in mn verlof meehelpen. Ramen lappen, kasten van de kant af, keuken grote beurt etc. Je hoort het al...hier is de nesteldrang al volop toegeslagen hihi!

Volgens mijn man bestaat het niet en zit het tussen mn oren. Nou daar heeft hij wel gelijk in want het zit tussen mn oren, maar dat geeft niks want de boel moet en zal schoon zijn voor de kleine komt haha.

Liefs ciomama

ik heb nooit nesteldrang gehad en zal het waarschijnlijk nooit krijgen ook whahaha.

ik zal je zeggen: ik moet alle kleertjes nog kopen!!!!! heb eigenlijk nog niks gekocht! een pakje gekregen van mn ouders en een paar fijenoord sokken en speentje gekocht omdat ik weet dat mn man dat leuk vind maar verder moet ik alles nog kopen!!!!!
de kamer wordt over een maand/anderhalve maand gedaan. kleertjes zijn zo gekocht. ff snel t winkelcentrum in en er weer uit met een grote tas vol jongenskleding :D dan gelijk alles wassen en klaaaaaaaar!

bij mn eerste was alles echt al voor mn 6e maand af. bij mn 2e met 7 maanden en nu met 7 a 8 maanden. wordt steeds gemakzuchtiger whahaha
koop ook steeds meer dingen die ik makkelijk vindt, ipv wat op het lijstje staat (ik vind bv omslag shirtjes echt verschrikkelijk en zeker bij een knul)
weet precies welke verzorgingsproducten ik moet hebben (meeste heb ik al in huis vanwege de oudste 2), weet welk merk luier ik het fijnst vind enz enz. kopen is dus snel gebeurd en hoef geen hele zoektocht :D

liefs, do

ik heb nooit nesteldrang gehad en zal het waarschijnlijk nooit krijgen ook whahaha.

ik zal je zeggen: ik moet alle kleertjes nog kopen!!!!! heb eigenlijk nog niks gekocht! een pakje gekregen van mn ouders en een paar fijenoord sokken en speentje gekocht omdat ik weet dat mn man dat leuk vind maar verder moet ik alles nog kopen!!!!!
de kamer wordt over een maand/anderhalve maand gedaan. kleertjes zijn zo gekocht. ff snel t winkelcentrum in en er weer uit met een grote tas vol jongenskleding :D dan gelijk alles wassen en klaaaaaaaar!

bij mn eerste was alles echt al voor mn 6e maand af. bij mn 2e met 7 maanden en nu met 7 a 8 maanden. wordt steeds gemakzuchtiger whahaha
koop ook steeds meer dingen die ik makkelijk vindt, ipv wat op het lijstje staat (ik vind bv omslag shirtjes echt verschrikkelijk en zeker bij een knul)
weet precies welke verzorgingsproducten ik moet hebben (meeste heb ik al in huis vanwege de oudste 2), weet welk merk luier ik het fijnst vind enz enz. kopen is dus snel gebeurd en hoef geen hele zoektocht :D

liefs, do

Hoi, begin nu wel zin te krijgen alles te gaan wassen. Het staat voor volgende week op de planning.

Graag wil ik ook voor de bevalling alles schoon hebben, zoals keuken en ramen enzo. Maar lichamelijk weet ik niet of ik dat ga redden. Maar doe alles rustig in etappes en doe er dus wat langer over.
Maar of ik nu last heb van nesteldrang. Heb hier normaal ook last van. Irriteer mij nu aan de vieze ramen, maar kan nu helaas niet alles tegelijk doen.

Vandaag wel nog wat spullen in huis gehaald. Nog een paar dingen en dan heb ik alles in huis.

xxx yvonne

Ik heb er al een paar weken last van. Alles is gewassen, kamertje klaar en huis schoonmaken doe ik in etappes.. omdat ik door mijn bekkenklachten maar 3 keer in de week 2 uurtjes werk heb ik er alle tijd voor gehad. nu heb ik dus eigenlijk niets meer om handen.. ik brei sokjes in alle kleuren van de regenboog en ik ga een boxkleed maken.. daarna mag de kleine wel komen van mij, ik kijk er naar uit!

Terug
Bovenaan