al meerdere wat last van nesteldrang?

hoi hio

hier ook nesteldrang, vorige keer had mijn man het, ideaal hij lapte alle ramen. Daar zit ik nu ook op te wachten.
Ik ahd er al voor kerst last van dus alles van kerst opgeruimd, en onze hulp peotst goed en doet ook de extra klusjes voor mijn nesteldrang aangezien ik zelf niks kan.

volgende week alles wassen en de tassen vast inpakken en klaar zetten

dan kamertjes laten soppen en klaar denk ik.

Ik denk maar zo, ik kan nu al zo weinig, je weet neit hoe het straks gaat en dan is alles iig klaar.

groeide sabine

Enorme last van nesteldrang hahaha
sinds een maandje is dit al bezig.. alles moet in huis zijn !!
Net ook pampers, voeding, en nog meer kleertjes gekocht hahaha ;) volgende week komt de wagen en het autostoeltje en dan heb ik denk ik alles wel !

Echt maf dit gevoel ! Had ik niet verwacht van mezelf. Ik had tot een maand geleden echt het gevoel dat komt allemaal wel.. en niet te hard van stapel lopeen ! Kan allemaal op het laatste moment, maar denk dat mijn moeder gevoelens op zijn komen spelen ;)
Nou ja dat is positief voor mij ;) want deze zwangerschap was niet gepland en eigenlijk wilde ik geen kinderen.. dus dat gevoel is wel veranderd haha ;)

Binnenkort ga ik beginnen om alles te wassen ;) heb ook maar een nieuwe wasmachine gekocht ;) want vond die niet goed genoeg meer.. haha (mijn man is erg blij met mijn nesteldrang.... :p)

Enorme last van nesteldrang hahaha
sinds een maandje is dit al bezig.. alles moet in huis zijn !!
Net ook pampers, voeding, en nog meer kleertjes gekocht hahaha ;) volgende week komt de wagen en het autostoeltje en dan heb ik denk ik alles wel !

Echt maf dit gevoel ! Had ik niet verwacht van mezelf. Ik had tot een maand geleden echt het gevoel dat komt allemaal wel.. en niet te hard van stapel lopeen ! Kan allemaal op het laatste moment, maar denk dat mijn moeder gevoelens op zijn komen spelen ;)
Nou ja dat is positief voor mij ;) want deze zwangerschap was niet gepland en eigenlijk wilde ik geen kinderen.. dus dat gevoel is wel veranderd haha ;)

Binnenkort ga ik beginnen om alles te wassen ;) heb ook maar een nieuwe wasmachine gekocht ;) want vond die niet goed genoeg meer.. haha (mijn man is erg blij met mijn nesteldrang.... :p)

Heb het al wel maar probeer er nog niet te veel aan toe te te geven.omdat ik in januari nog behoorlijk veel moet werken kan maar net de belangrijkste dingen zoals wassen en stofzuigen goed bijhouden.
bij mn 2de zwangerschap ook al wel heel vroeg last van.toen lag alles met 30 weken gewassen gestreken in de kast,nu wil ik maar wachten tot ik verlof hebt met wassen anders draai ik helemaal door,zit er nu iedere avond al behoorlijk doorheen.het liefst wil ik de kleertjes buiten drogen,ruikt zo lekker,maar denk dat nog te vroeg is dan,of we moeten al vroeg mooi weer krijgen....verder wil ik met mn verlof nog wel gordijnen en ramen wassen enzo....dus kriebelt wel al om schoon te maken,maar ben gelukkig niet zo erg als bij de 2de.het komt wel denk ik nu meer,nog 12 weken wachten,dus ook nog wel tijd.
succes iedreen met nestelen
liefs jootje

Ik heb last van verschrikkelijke nesteldrang. Nu 2 weken vakantie en de 1e week als een dolle stier door het huis heen gegaan en zo bij elkaar 6 uur staan strijken. Er zit bij mij geen stop op en alleen wanneer mijn lichaam ho zegt stop ik. Ik heb nu alles (op 2 kasten na) uitgezocht, gewassen, gestofd en gestreken. Er zit nog 1 gekleurde was in de wasmand en die moet ik toch effe laten liggen omdat ik anders weer teveel doe. Nesteldrang is fijn omdat alles weer schoon is maar de keerzijde is dat ik geen rust in mijn lichaam heb voordat alles schoon is.

vind het echt mooi! die gekkigeheid zoals eefje heeft herken ik erg.. nu ook heb als een debiel bezig geweest.. nu kreeg klast van me buik en had nu zoiets stoppen.. heb nu ook nog 1 creme babywas zit ook mijn hemel in daar wacht ik nog ff mee want mijn babykamervloer moet nog ff in de was.. doet me ma gelukkig voor me.. en ze is van plan me verder nog te helpen met me kamer en zo en boven.. alles ff lekker soppen... alleen gaat het gewoon niet meer.. dan sta alles op zijn kop en dan kan kstraks niet meer.. moet ik niet hebben natuurlijk

Terug
Bovenaan