Al mensen 'ziek' thuis vóór verlof?

Hoi,

zit al thuis sinds de17e week en mocht vanaf 15 weken nog maar halve dagen werken ivm harde buiken. Sinds ik thuis zit heb ik geen harde buiken meer (wel hoge bloeddruk en krijg nu last van bekken)...leuk is anders, maar goed doe het voor een prachtig meisje!!

Als je twijfelt moet je contact opnemen met je vk, zij kan aangeven wat wijsheid is, maar uiteindelijk heeft een bedrijfsarts het laatste woord en neem maar van mij aan, die nemen geen risico met een zwangere...volgens mij neig jij er naar om nu volledig te stoppen en ik denk dat je moet doen wat voor jou goed voelt...

Sterkte!

gr Yosha

Al vanaf week 22 volledig thuis! Het is niet anders meid!! Gewoon toegeven aan je lijf.. een zwangerschap is een aanslag voor je lijf en hoe langer jij door blijft gaan hoe meer last je gaat krijgen en hoe langer je herstel duurt na de bevalling..

Hoeveel uurtjes werk je nu nog op een dag dan, 4? en hoeveel dagen in de week?
Misschien moet je nog een stapje terug doen, maar 3 uurtjes werken. Het is gewoon niet anders. Als je pijn hebt is dat een duidelijk teken dat je gas terug moet nemen!! En ook al is het niet makkelijk en wil je nog zoveel, jij en je baby zijn nu ff het belangrijkste!! En op je werk redden ze het ook wel zonder jou, over een paar weken ben je helemaal met verlof en moeten ze het ook een paar maanden zonder jou doen! Probeer het los te laten.
Succes meid!!

Ik heb gisteren de vk gebeld en die was heel duidelijk: als je zo'n pijn hebt en zo veel last en harde buiken rustiger aan doen: dus stoppen met werken en hulp zoeken in het huishouden.

Ik heb me dus ziek gemeld gisteren. En contact gezocht met bedrijfsarts die gaat me terug bellen. En dan geef ik me er maar aan over. Dan maar niet nog 5 weken door werken. Het is ook eigenlijk te gek voor woorden dat ik dat met hangen en wurgen probeer uit te zitten.

Bedankt voor al jullie reactie, ik wist niet dat er ook zo veel meer zijn die al eerder stoppen of deels stoppen.

wow.... wat zitter er al veel thuis....

Succes meiden! Pff ik moet er nog niet aan denken om thuis te zitten. Af en toe ga ik een uurtje eerder naar huis maar meer dan dat ook niet. Ik werk nog 4 dagen dat hoop ik ook vol te houden 36 weken... Dus ik heb er nu nog 5 te gaan, ik kijk daar wel naar uit hoor!

Maar ik denk echt dat het belangrijk is om te luisteren naar je lijf, en als het niet kan dan kan het niet. Hoe moeilijk het ook is om er af en toe aan toe te geven.

Terug
Bovenaan