Dag dames,<br /><br />Ik ben nu 34 weken zwanger. De zwangerschap verloopt over het algemeen goed. Lichamelijk ben ik nauwelijks veranderd, alleen mijn buik en borsten zijn gegroeid. Ik heb zelfs (nog) geen striae.<br /><br />Ondanks dat ik er nog bijna hetzelfde uit zie, hebben mijn man en ik al ruim 2,5 maand geen seks gehad. We knuffelen en kussen elkaar wel, maar meer gebeurd er niet.<br />Nou heb ik altijd wel een hoger libido gehad dan hij, maar het is nu zeker geen vermoeiendheid of drukte met werk wat daarin een rol kan spelen bij hem.Hij weet dat hij de baby niet kan raken of beschadigen, dus dat is het ook niet.<br />Het enige wat ik kan bedenken is dat hij me niet meer aantrekkelijk vindt, maar dat ontkent hij.<br /><br />Afgelopen weekend vroeg ik er nog eens naar, maar hij vindt het een ongemakkelijk onderwerp en zegt er niet veel over, behalve dat het na de bevalling wel weer komt.<br /><br />Ik baal er ontzettend van! Ik mis het lichamelijk contact, de intimiteit, het gevoel dat ik nog aantrekkelijk ben.Ik doe bijna nog dagelijks m’n best er verzorgd en vrouwelijk uit te zien, en heb tot de sportscholen weer dicht gingen gesport.<br /><br />Ik word echt gek bij de gedachte dat ik nóg zo’n 3/4 maanden, en in het ergste geval nóg langer, geen seks heb.<br /><br />Iemand die dit herkent?<br /><br />