Al ruim 2,5 maand geen seks

Hoi lente-vrouwtje,
Wat vervelend dat je man geen seks met je wil! Helaas herken ik het probleem. Bij mijn zwangerschap hebben wij helemaal geen seks meer gehad, 9 maanden lang niet. Mijn man vond mij prachtig, maar kon niet opgewonden raken bij het idee dat zijn kind ook aanwezig was tussen de lakens. Dat frustreerde mij enorm, maar ik heb me er maar bij neergelegd. 2,5 maand na de geboorte kwam bij ons de seks weer op gang.
Ik hoop voor je dat jij en je man het toch nog gezellig kunnen maken met elkaar de komende tijd. Maar als dat niet zo is, zou ik afgaande op mijn eigen ervaring zeker niet bang zijn dat je man jou niet meer aantrekkelijk vindt!

Bedankt voor jullie reacties! Het is fijn om te weten dat het niet alleen bij mij zo is. Blijf het wel lastig vinden.
Ik voel me een beetje afgedankt ofzo. Zo van: doel is bereikt, want zwanger, dus nu hoeft het niet meer.Het zal wellicht meer mijn gevoel zijn dan dat het ook de reden is.
Het gevoel komt, denk ik, voort uit het feit dat hij destijds niet alleen op mijn toen nog strakke buik is gevallen. Ik denk steeds: er is toch meer aan mij dan alleen die buik?

Ik vind het idee dat hij daar zo op afknapt gewoon teleurstellend en verdrietig. Het maakt me onzeker. Ik wil het gevoel hebben dat ik meer ben dan alleen die vrouw met dikke buik.

En als ik mezelf nou zou verwaarlozen, dan kan ik het nog begrijpen. Maar ik doe echt m'n best om er nog een beetje mooi uit te zien. Maar wat ik ook aantrek, en het feit dat ik me opmaak, het lijkt hem allemaal niks te doen.

Je buik zal hij vast ontzettend mooi vinden, maar niet sexy. Er zit een baby in. Het komt allemaal wel weer terug na de bevalling. Niet te zwaar aan tillen of boos op hem zijn. Het is juist mooi.

Terug
Bovenaan