Al te strakke broeken...

Ben nog maar 8 weken maar mijn broeken zitten echt al te strak. Heb er nog 1 die lekker zit, tot de avond, dan moet de knoop los.
Hebben jullie dat ook al zo vroeg? Zal ook wel komen omdat het de 3e is én mijn baarmoeder volgens de vk veel naar voren is gekanteld.

Dus ik was net van plan een leuke, nieuwe zwangerschapsbroek te shoppen, word ik weer overvallen door zo'n moeheids-bui en misselijk. Ga morgen dan maar.

Ik heb al 2 nieuwe broeken moeten kopen.
Heb allemaal heupbroeken gezien ik maatje 34/36 had. Maar die kan ik nu niet meer aan en denk dat ik dat wel (voorgoed?) kan vergeten. Tenzij ik flink ga sporten na de zwangerschap...

ik draag haast geen broeken, maar leggings met rokjes en jurkjes! die zitten nog wel goed...;-) alleen me joggingbroek zit iets strakker maar wil nog wel opzich!
marloes, ik hoop dat je alle kilo's er weer snel af hebt straks, bij me dochter heeft het 3 jaar geduurd voordat ik weer op me gewicht zat voor ik zwanger werd, maar ik was dan ook bijna 30 kilo aangekomen pfffff zat onder de vocht toen hopelijk nu niet weer...

ik ben nu bijna 9wkn zwanger en loop al bijna 3 wkn!!! in positiekleding. Gelukkig nog niet aangekomen.
Dit is mijn 2e zwangerschap en alles groeit ineens sneller dan bij de vorige.
Wel leuk hoor zo'n excuus om flink geld uit te gaan geven aan nieuwe kleren!
suc6 net shoppen morgen Remke81

Hi dit is mijn eerste maar ik merk het ook al. Ik bevin morgen aan mn 10e week. Ik heb veel heupbroeken (loose weight) en die zitten eigenlijk het lekkerst. En stiekem kan je het daar ook het beste in zien dat ik toch echt zwanger ben.

Ik ben nog niet toe aan positiekleding. De bovenste knoop openlaten en zo een elastiekje eromheen werkt voor nu nog prima

@Marloes wil jij niet zo vloeken met je maatje 34/36!! ;)

Ik mag hopen dat ik na mijn bevalling nog steeds in maat 40 pas incl. Mn Surinaamse billen.

ook hier gaat vooral 's avonds de broek open heerlijk ongegeneerd met m'n broek open lekker hangen op de bank, das echt mijn favoriete besteding van de avond hahahahha

Sorry FFoontje zal het niet meer doen... Maar ja dat heb je dan ook als je model staat voor een fotograaf die nou net mijn vriend blijkt te zijn ;) Regelmatig gingen we met vrienden een fotoshoot doen en stond ik weer eens model. Helaas komende tijd wat minder (behalve dan de zwangerschaps foto's hahaha) En dan maar tegen vrienden nog wat smoesen verzinnen waarom ik nu geen zin/puf heb voor nieuwe shoots buiten (in die kou)

http://marloesdedoelder.hyves.nl/ Als je de foto's kan bekijken tenminste...
En anders http://fotostudio2010.hyves.nl/ Staan al zijn foto's en sta ik natuurlijk ook gewoon tussen

ik heb 2 wkn geleden (6 wkn) al een positie broek met smalle band gekocht, ik kon mn broeken niet meer aan zonder buikpijn te krijgen, het is echt zo een verademing!
Met een leuk shirt of trui zie je er echt -nog- niks van hoor! Ben leuk geslaagd bij MissEtam, en niet duur!

Terug
Bovenaan