Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel herkenbaar allemaal... Ik zwel ook al aardig op maar ben nog maar 10 maanden terug bevallen van me dochter dus ja.. was wel mijn 23 kilo's kwijt maar mijn ook mijn figuur hahahahah Gelukkig heb ik no gwat zwangerschapskleding maar das me over het algemeen nog een beetje te groot, ziet er dus niet echt mooi uit maar het zit wel ideaal!
Ik kan nog wel gewoon alles aan, maar goed het is bij mij dan ook de eerste. 's Avonds beginnen mijn broeken wel wat te knellen, verder eigenlijk nergens last van. Zal over een paar weken wel meer worden, ben nu net over de 10 weken...
Ik draag nu het liefst mijn sportbroeken! Die knellen niet en rekken lekker mee, heeeeeerlijk.
En naar mijn werk heb ik 1 broek 1 maat groter gekocht, dat gaat goed, maar ja in de was, drogen en weer aan..haha
Als dinsdag echo goed is, gaan we volgend weekend shoppen...ik begin met nieuw ondergoed! Onderbroeken knellen in bed, dus wil hogere (die sexy tenten zeg maar haha) en grotere BH's..
Bij de eerste (ben nu zwanger van de 2e) had ik ook rond 9wkn dat mijn gewone broeken echt niet lekker meer zaten. Nu ben ik pas net 4 a 5 wkn, maar merk dat savonds al 2dagen mn knoop los moet