Al twee weken overtijd... Vraagje..

(Sjonge wat doet dat forum irritant!!)

Bedankt voor het duimen Niekje, ik hoop het ook voor je! Hierbij even mijn verslag van de dokter, als dank voor het duimen. Ik had het ook al neergezet in het topic van Janneke, dus het kan zijn dat je daar hetzelfde al gelezen hebt. Maar ik zal het even voor je kopieren-plakken...

De dokter (heel aardige vrouw gelukkig) heeft n inwendig onderzoek gedaan, gekeken en gevoeld. Gelukkig geen rare dingen als verdikte eierstokken ofzo. Daarnaast zag ze dat er voorlopig nog geen duivels aan kwamen "want de slijmprop zit er nog netjes voor". Maar of ik zwanger ben of niet kon ze hiermee natuurlijk niet zien.
Ze stelde wat vragen over mijn cyclussen, wat ik allemaal voelde enzo, en ze zei dat het eigenlijk nog alle kanten op kon. Het was mogelijk dat ik toch ineens een hele lange cyclus ertussen had zitten dus dat ik alsnog ongesteld zou worden. Het is ook mogelijk dat ik over een week of 2 alsnog positief test. Een negatieve test zegt eigenlijk niets, zei ze.
Ik vertelde over die clearview testen waarbij ik tot 2x toe een ienimieniedun streepje heb gezien (zeg maar dat je net kan zien waar het tweede streepje moet komen, maar meer ook niet) maar toen werd ze wel heel positief. Ze zei dat dat heel goed kon betekenen dat ik dan toch zwanger ben en ze vroeg me direct om morgen ochtend mijn urine in te leveren. Ik zei dat ik wel gisteren nog getest had en ik vroeg of ze met bloed dan niet "beter" konden testen. Maar zij wilde eerst dit eens proberen. En dan belt ze me vrijdag terug met de uitslag (morgen en donderdag is zij er niet) en indien positief; gefeliciteerd, en indien negatief; gaan we bespreken hoe nu verder. Ze had het al over een mogelijkheid om urine naar het lab te sturen om het specifieker te laten bekijken maar dat volgt dan dus later.
Het is weer een heel verhaal geworden. Hoe dan ook, ik voel me erg opgelucht ook al weet ik nog niet echt veel meer. Er wordt nu tenminste "wat mee gedaan" en er is niets engs aan de hand. Het "kan allemaal kloppen".
Wordt vervolgd..

Ha Olivia,
Spannend zeg!! Fijn dat je je nu beter voelt. Veel succes met wachten!
Ik heb net een positieve test gehad!! Ben helemaal van slag en geloof het nog niet, ik denk dat ik vrijdag nog een keer test...
Liefs, daantje

GEFELICITEERD!!!  Wat fantastisch!!
Geniet ervan!!

Groetjes Olivia

Dank je! Het kwam door jou positieve reactie op mijn vraag bij "innesteling?" dat ik niet langer kon wachten met testen, so thanks again!Ik hoop echt voor je dat het bij jou ook positief is!!
Liefs, daantje

hoi olivia,

wat fijn dat het allemaal mee is gevallen. hopen dat je toch deze week nog positief test. ik ga in indergeval stevig voor je duimen... en blijf moed houden he!

ik moet morgen langs de arts. ben benieuwd wat hij voor me kan betekenen.ik ben bang dat hij me weg stuurt. omdat dit nog maar ronde twee voor ons is. maar het duurt zo lang............ inmiddels alweer dag 52. ik moet zeggen dat ik bijna 3 kilo ben aangekomen. mijn buik is ook steeds wat opgezet. en heel af en toe een beetje ochtendmisselijkheid. misschien ben ik ook wel schijnzwanger! ik weet het niet hoor zeg ook maar wat.ik wordt er in ieder geval niet goed van. bijna 3 weken overtijd namelijk! oooh ja, ook heb ik last van steken in mijn zij en heel af en toe onder in mijn buik. voelt net of komen de red.devils. ik hou je op de hoogte!

x dd

Nou poging twee!!!!! hoop dat ie nou wel door komt....

Daantje super gefeliciteerd!!!!!! geniet er van!!!

Olivia, wel goed nieuws hoor, zal heel hard voor je duimen
Laat je me iets horen????
Ik ben ook blij als het dond is!
nou groetjes en duim duim....

xxx Niekje

Terug
Bovenaan