Al vakantieplannen? Vertel vertel...

De maand januari is bijna voorbij. De dagen worden weer langzaam langer en iedereen begint zich rustig  te "verlekkeren" op de zomer.
Wat zijn de plannen? Ga je voor een luxe vakantie? Of juist primitief recreeren?

Ik ben benieuwd...
 
Natuurlijk ben ik zelf bijna verplicht om een tipje van de sluier op te lichten:
Het idee is (net als voorgaande jaren) om te gaan kamperen in de Benelux of Frankrijk. Ons zoontje is nu 2jr5mnd en de 2 vorige vakanties hebben we met hem lekker gekampeerd met de tent op kleine campings. Het liefst niet meer dan 50 plekjes met zo min mogelijk faciliteiten maar wel prettig sanitair (daar zijn we hollanders voor ...).
In Frankrijk hebben we een hele leuke camping getroffen in de top van de Dordogne. Grote privé plekken (max. 30 plaatsen) met voldoende bomen voor schaduwplekjes, een meertje voor de frisse duik, en de eigenaars hadden een restaurantje op het terrein. Heerlijk! Dat was een geweldige vakantie!
Kriebelt het bij jullie ook?
 
wij krijgen dit jaar een erg simpele vakantie, ik ben momenteel 34+2 dagen zwanger en ik denk dat het een weekje bungalowpark gaat worden....moeten wel even de deur uit, want de trap gaat geschilderd worden in de week dat we weg zijn, maar wel zo simpel mogelijk dus...

maar wil wel graag mee genieten van jullie wilde plannen hoor, dus kom maar op

liefs yvonne
 
hoi ,
wij waren toevallig gisteren aan het kijken waar we heen zouden gaan .
niet te ver weg ivm met de kleine .
en we wisten het zeker niet naar turkije daar zijn we al drie jaar geweest.
nou zagen we gisteren een heel mooi hotel met meer dan 25 glijbanen en het hotel was speciaal voor kinderen de hele dagen door animatie teams enzo en zelfs en buffet speciaal voor kinderen.
maar ja je raad het al in turkije zit dat hotel.
dus denk dat het toch weer turkije word

groetjes
 
Voor ons wordt het weer kamperen, met onze vouwwagen. De afgelopen 2 jaar zijn we naar Holten (Overijssel) geweest, en is daar goed bevallen. Eerste jaar 2 weken regen, vorig jaar 2 weken hittegolf, maar de kids hebben zich even goed prima vermaakt.
Dit jaar willen we naar noord/midden limburg. We zijn alleen nog op zoek naar een kindvriendelijke camping, en niet al te duur.
 
Hoi,

Wij gaan met onze 3 jongens van 4, 3 en 1 jaar naar Zuid-Frankrijk. Heerlijk 3 weken op de camping met zwembad en aan zee.
Ik heb er nu al zin in.

Groeten Natasja
 
Hallo!

Onze dochter wordt net voor de vakantie vier jaar. Wij gaan naar Noord-Frankrijk (ca 550 km rijden). Naar een camping met een mooi binnenzwembad en een buiten peuterbad.
Vorig jaar zijn we naar de Belgische Ardennen geweest en het jaar daarvoor in Brabant.
Wij hebben in 2005 een oude caravan gekocht en die bevalt ons uitstekend!

Groeten, Elinesmama  
 
hoi.

het is geen turkije geworden we hadden er toch een beetje genoeg van om daar weer heen te gaan
we hebben nu geboekt we gaan 3 weken naar bulgarije lekker in een hotel all inclusive met de kleine er is veel te doen daar heb er echt zin in

groetjes
 
Terug
Bovenaan